Németh Szabolcs
Hellgate - ütni fog
Az egyik legjobban várt játék kétségkívül a volt Blizzardosokból verbuválódott Flagship Studios programja, a Hellgate.
A 2005 eleje óta pofásodó játék fejlesztését a Diabló ősatyja, Bill Roper irányítja, ami - ismerve az emberke kvalitásait - egyben garancia a játék minőségére.
Az FPS, illetve RPG elemeket is felvonultató játékban a jövőben találjuk magunkat, ahol az emberiség már nem az uralkodó faj. Utódaink egy elkeseredett és véres harc után "átadták" a Földet a démonoknak és szolgákká váltak. Ahogy azonban az már lenni szokott, mindig van egy-két egyéniség, aki nem törődik bele a sorsába. Őket szokták hősöknek nevezni. A játék alapvetően FPS-nek készül, de a Diablo fejlesztő nagyon sok szerepjátékra jellemző ismérvvel is felruházták a programot.
Igazi különlegességként megemlíthető, hogy a pályákat mindig egy véletlengenerátor alakítja ki, így szerencsés esetben egy szinte állandóan újrajátszható és megunhatatlan játékot kapunk 2006 végén a kezünkbe.
A játék hivatalos oldala
A 2005 eleje óta pofásodó játék fejlesztését a Diabló ősatyja, Bill Roper irányítja, ami - ismerve az emberke kvalitásait - egyben garancia a játék minőségére.
Az FPS, illetve RPG elemeket is felvonultató játékban a jövőben találjuk magunkat, ahol az emberiség már nem az uralkodó faj. Utódaink egy elkeseredett és véres harc után "átadták" a Földet a démonoknak és szolgákká váltak. Ahogy azonban az már lenni szokott, mindig van egy-két egyéniség, aki nem törődik bele a sorsába. Őket szokták hősöknek nevezni. A játék alapvetően FPS-nek készül, de a Diablo fejlesztő nagyon sok szerepjátékra jellemző ismérvvel is felruházták a programot.
Igazi különlegességként megemlíthető, hogy a pályákat mindig egy véletlengenerátor alakítja ki, így szerencsés esetben egy szinte állandóan újrajátszható és megunhatatlan játékot kapunk 2006 végén a kezünkbe.
A játék hivatalos oldala