Németh Szabolcs

Hellgate - ütni fog

Az egyik legjobban várt játék kétségkívül a volt Blizzardosokból verbuválódott Flagship Studios programja, a Hellgate.

A 2005 eleje óta pofásodó játék fejlesztését a Diabló ősatyja, Bill Roper irányítja, ami - ismerve az emberke kvalitásait - egyben garancia a játék minőségére.

Az FPS, illetve RPG elemeket is felvonultató játékban a jövőben találjuk magunkat, ahol az emberiség már nem az uralkodó faj. Utódaink egy elkeseredett és véres harc után "átadták" a Földet a démonoknak és szolgákká váltak. Ahogy azonban az már lenni szokott, mindig van egy-két egyéniség, aki nem törődik bele a sorsába. Őket szokták hősöknek nevezni. A játék alapvetően FPS-nek készül, de a Diablo fejlesztő nagyon sok szerepjátékra jellemző ismérvvel is felruházták a programot.

Klikk ide! Klikk ide!
Klikk ide! Klikk ide!

Igazi különlegességként megemlíthető, hogy a pályákat mindig egy véletlengenerátor alakítja ki, így szerencsés esetben egy szinte állandóan újrajátszható és megunhatatlan játékot kapunk 2006 végén a kezünkbe.

A játék hivatalos oldala

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • azazel #4
    Hmm én azt hittem alapvetően tps-nek készült de néha jól jöhet az fps nézet is.
    Nehogy elrontsák már. Azért egy diablo fps kicsit fura sztem. Vagyis teljesen más játékélmény.
  • Zocsi #3
    3D-s diablo... böfff!
  • HöfEE #2
    Ez gondolom azért van mert a játék random generálja a pályákat.
  • edios #1
    Ez tényleg nem lesz rossz játék, de a pályák nagyon egyhangúnak tűnnek.. (Sötét rom,sötét metróalagút,sötét rom...)