Móricz Krisztián
Reklámok lesznek a THQ játékokban
A THQ és a Massive Inc. közös megegyezésének köszönhetően eddig egyedülálló módon a kiadócég játékaiban rendszeresen láthatók lesznek reklámok és márkajelzések.
A THQ szóvivője az alábbiakat nyilatkozta a megegyezéssel kapcsolatban: "A dinamikus, játékon belüli reklámok nemcsak új bevételi forrást jelentenek a kiadónak, de ha megfelelően adjuk hozzá a programhoz és az tényleg reálisan épül bele, még a játékélményt is jelentősen növelheti. A Massive csapatával együtt nagyon izgatottak vagyunk, hogy a tudásukkal és marketingstratégiájukkal vajon milyen eredményeket érhetünk el ezen a területen."
Az még eddignem került bejelentésre, hogy mely cégek fogják elsőként kihasználni az új reklámhordozó adta lehetőségeket. A Massive-hez egyébként jelenleg az alábbi márkanevek tartoznak: Coca-Cola, Honda, Nokia, Paramount, Panasonic, Warner Bros, Universal Music és még több mint száz egyéb márkanév.
A THQ szóvivője az alábbiakat nyilatkozta a megegyezéssel kapcsolatban: "A dinamikus, játékon belüli reklámok nemcsak új bevételi forrást jelentenek a kiadónak, de ha megfelelően adjuk hozzá a programhoz és az tényleg reálisan épül bele, még a játékélményt is jelentősen növelheti. A Massive csapatával együtt nagyon izgatottak vagyunk, hogy a tudásukkal és marketingstratégiájukkal vajon milyen eredményeket érhetünk el ezen a területen."
Az még eddignem került bejelentésre, hogy mely cégek fogják elsőként kihasználni az új reklámhordozó adta lehetőségeket. A Massive-hez egyébként jelenleg az alábbi márkanevek tartoznak: Coca-Cola, Honda, Nokia, Paramount, Panasonic, Warner Bros, Universal Music és még több mint száz egyéb márkanév.