Móricz Krisztián
Ghost Recon 3 - beszélgetés a fejlesztőkkel
Ulf Andresson, a játék designere került kérdések kereszttüzébe és igyekezett mindenre kielégítő válaszokat adni a lelkes rajongótábornak.
Sokaknak fájdalmas pontot jelent, hogy a nagysikerű és több, mint hárommillió példányban értékesített második rész nem jelent meg PC-re. Nyilván ezen hibát igyekeznek azzal orvosolni, hogy a Ghost Recon 3-nak mindenképpen lesz számítógépre készített változata is.
Sőt, nem csupán egy egyszerű portolásról van szó mivel a készítők csak ebben a verzióban megtalálható különlegességekkel igyekeznek kárpótolni minket. A fejlesztő szerint összetett és komplex játékmenet, valós 3D-s megjelenítési mód, áttervezett vezérlés valamint számos más extra jellemzi majd a kész játékot. Akit érdekel a beszélgetés részleteit angol nyelven olvashatja el az itt található chatlogban.
A játék honlapja
Sokaknak fájdalmas pontot jelent, hogy a nagysikerű és több, mint hárommillió példányban értékesített második rész nem jelent meg PC-re. Nyilván ezen hibát igyekeznek azzal orvosolni, hogy a Ghost Recon 3-nak mindenképpen lesz számítógépre készített változata is.
Sőt, nem csupán egy egyszerű portolásról van szó mivel a készítők csak ebben a verzióban megtalálható különlegességekkel igyekeznek kárpótolni minket. A fejlesztő szerint összetett és komplex játékmenet, valós 3D-s megjelenítési mód, áttervezett vezérlés valamint számos más extra jellemzi majd a kész játékot. Akit érdekel a beszélgetés részleteit angol nyelven olvashatja el az itt található chatlogban.
A játék honlapja