Demkó Zsolt

El Matador az E3-on

A Cenega már korábban elárulta, hogy milyen játékokat fog bemutatni az idei E3-on. Ezen a listán még nem szerepelt a nemrég bejelentett El Matador, ami igencsak figyelemre méltó darabnak tűnik.

A játék fejlesztője a Plastic Reality Technologies, akiknek a Korea: Forgotten Conflict-ot is köszönhetjük. A cég Brno-ban, Csehország második legnagyobb városában székel. (Mellékesen itt vannak a leglátványosabb tuning-találkozók.) 2000-ban alakult a csapat, de már 1998-tól fejlesztettek egy grafikai motort, ami végül a Typhoon Engine nevet kapta. Ez dolgozott a fentebb említett játékuk alatt is.

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!

Az El Matador még javában fejlesztés alatt van és csak szűkszavúan nyilatkoznak róla. Valószínűleg az E3-on többet fogunk majd megtudni, de addig is lássuk eddig mit hoztak nyilvánosságra: a játék Dél-Amerikában játszódik majd, ahol virágzik a feketekereskedelem. Ennél nincs is jobb helyszín, hogy a gonosz drogkereskedőkkel felvegyük a harcot. A játék próbál egy kis taktikai részt is beleépíteni a játékba, hogy ne agyatlan lövöldözés legyen. A lopakodás is szerepet kap majd, lesznek kifejezetten "halkan elvégzendő" missziók is. A történetről nincsenek információk, de részletesen kidolgozott cselekményszálat ígérnek.

Klikk ide! Klikk ide!
Klikk ide! Klikk ide!
Klikk ide! Klikk ide!

Különböző ellenfelekkel találkozhatunk majd kalandozásaink során. Lesznek egyszerű katonák, kommandósok, parancsnokok, ellenséges civilek (azt még nem tudjuk miért haragszanak majd ránk). Az A.I. (Mesterséges Intelligencia) képes lesz riadóztatni, csapatokban támadni. Az ígéretek szerint képesek lesznek szisztematikusan keresni minket, mondjuk ha hallják merre mozgolódunk, honnan lőttünk (Pl. ezt már a Far Cry-ban is tapasztalhatjuk). A környezet élni fog jó és "rossz" értelemben egyaránt. A növényekre hatni fog az időjárás, a szél és persze a karakterek, elhajlanak, mozognak. Az állatvilág már nem lesz ennyire barátságos, ugyanis a kutyák, krokodilok és egyéb lehetségesen agresszív állatok nem kedvelnek majd minket, pontosabban szeretnének megenni minket. ;) A fizikai részről annyit suttogtak, hogy a rongybaba (rag dolls) effektussal majd találkozhatunk.

Végezetül annyi, hogy a képek ígéretesek, a megjelenést pedig valamikor 2005-re tervezik.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • M@TriX #20
    Megjött az első videó....

    lehet mászkálni ide
  • bodesz #19
    na ez jó lessz várom már
  • N.E.O.!!! #18
    Az egyik(7.) képen a csávó elég érdekesen tartja a fegyvert a kezében, na de ezt csak úgy kritizálásképpen írtam.(tom hogy csak 2005(?)-ben jelenik meg)

    Amúgy tényleg nagyon szépek a képek, bár a karakteren lehetne még mit finomítani. Az árnyékok is szépek, de remélem nem olyan lessz, mint a max payne 2-ben, hogy ha megölök egy embert eltűnik az árnyéka, esetleg az ember maga.
  • Tetsuo #16
    Ez a legtöbb Hyper-Mega-Giga 'korszakalkotó' játékra igaz és ez felháborító! TurboPascalban v Basicben 2 nap alatt még én is jobb A.I-t írok (pedig én naon béna vok)!
    Aki megvesz egy mai játékot (legálisan), az bedőlt a parasztvakításnak.
  • Runo #15
    "Az A.I. (Mesterséges Intelligencia) képes lesz riadóztatni, csapatokban támadni. Az ígéretek szerint képesek lesznek szisztematikusan keresni minket, mondjuk ha hallják merre mozgolódunk, honnan lőttünk (Pl. ezt már a Far Cry-ban is tapasztalhatjuk)."

    Hát én a Far Cry-ban semmiféle AI-t nem vettem észre, az ellenfelek mindíg ugyanott vannak, ugyanúgy futnak felém, ugyanarra szompojogtak....és ugyanúgy lőnek le 30km-ről, mint eddíg.
    Nagyon tetszett pl. amikor a "nagy hajóhoz" mentem, és a partról egy bokorban hasalva- távcsővel néztem , hogy hol van ellenség, mindegyik engem nézett :DDD
  • Tetsuo #14
    A (szinte) teljes mértékben programozható videokariknak most már illene valami komoly grafikát kihozni egy új játékból, a fent látott képek ma a minimumot jelentik, persze ez a játékfejlesztőkön múlik és az is hogylegyen sztori(pl Mafia), a.i. (ezt utóljára Kate Archer ügynöknő ellenfeleinél láttam) stb..
    Jó lenne ha a kiadók nem ostorral (Ferrari-ajándék megvonással) fenyegetnék a programozókat ha x dátumra nincs kész a cucc.
    Szal remélem ennél a játéknál ez nem így lesz..
  • Darth Sith #13
    elég szép egy gém. remélem jó is lesz. :)
  • janos666 #12
    Nemtudom miért fake? Néztél már HL2, stalker képeket, akkor azok mik? Photoshop mesterművek és a rajzulásuk emésztett fel x milliót és y évet? Nem tűnik ez olyan nagy grafikának, de ijlyen játékba nem is kell mindenféle csillogás meg faszomság!!!(szerintem)
  • Rincewind #11
    Miért lenne fake? Ha tüzetesen megnézitek, akkor voltaképpen az összes ház elég low-poly, a jó textúra miatt tűnik olyan élethűnek. Na de egy szép textúra nem újdonság, csak itt nagy hozzáértéssel használják. Mégcsak nem is tűnik túl nagy felbontásúnak...
  • M@TriX #10
    amúgy meg elég korai képek, lehet még nincsenek tömörítve, optimalizálva...