Mikeyy
John Carmack a Doom III-ról
John Carmack néhány új információt hozott nyilvánosságra az E3-on a Doom III című FPS-ről.
A játékhoz az emberi karakterek animációját motion capture technológiával készítették el, a szörnyek mozgását viszont teljes mértékben kézzel. Azt is elmondta, hogy a fejlesztőcsapat még dolgozik egy új játékállás-mentési rendszeren, ami teljesen másképp fog működni, mint ahogy azt eddig az id Software által készített játékokban megszokhattuk. A teljes játékidőről pontos információt nem katpunk, azonban Carmack kifejtette, hogy ő szimpatizál a mostanában kialakuló trenddel, ami szerint rövidebb játékok készülnek, viszont változatosabb, gazdagabb tartalommal. Elmondása szerint az árnyékok fontos szerepet kapnak majd a játék során, így kikapcsolni nem lehet őket, így akik egy kis teljesítménynövekedést akarnak, inkább a felbontás állításával érhetik el azt.
A játékhoz az emberi karakterek animációját motion capture technológiával készítették el, a szörnyek mozgását viszont teljes mértékben kézzel. Azt is elmondta, hogy a fejlesztőcsapat még dolgozik egy új játékállás-mentési rendszeren, ami teljesen másképp fog működni, mint ahogy azt eddig az id Software által készített játékokban megszokhattuk. A teljes játékidőről pontos információt nem katpunk, azonban Carmack kifejtette, hogy ő szimpatizál a mostanában kialakuló trenddel, ami szerint rövidebb játékok készülnek, viszont változatosabb, gazdagabb tartalommal. Elmondása szerint az árnyékok fontos szerepet kapnak majd a játék során, így kikapcsolni nem lehet őket, így akik egy kis teljesítménynövekedést akarnak, inkább a felbontás állításával érhetik el azt.