Spencer
Grand Theft Auto 3
Kocsilopás, gyalogosgázolás, rendőrirtás - csapó 3. A Take 2 fejlesztőgárda és a DMA kiadó jóvoltából újból autóba ülhetünk, hogy bebizonyítsuk: a bűnözés kifizetődő (persze csak a játékban!).
A Grand Theft Auto 3 ideális ha a bennünk lakozó gonosz "kiélésére" törekszünk. Több mint 80 küldetésen végigverekedve kell egyszerű piti városi csirkefogóból igazi nagymenővé válnunk. Rablás, gyilkosság, robbantás, üldözés, minden van, ami szemnek és szájnak ingere lehet. Tucatjával amortizálhatjuk le autóinkat! Ugye milyen frissítően is tud hatni egy kis gonoszság? Újdonság, hogy sötét vágyainkat immár 3 dimenzióban élhetjük ki, hiszen a készítők a 2 dimenziós madártávlati módból a mai elvárásoknak megfelelően átváltottak a térbe.
A képekre nézve tisztán látható, hogy a játék grafikája rengeteget fejlődött. Liberty City (vagyis New York) elképzelt városa ipar-, lakó- és bevásárlónegyedekből áll. Az eltérő módon öltözött gyalogosok között megtalálunk minden jellegzetes alakot, akik egy nagyvárosban előfordulnak: menedzserek, örömlányok, stb. sétálgatnak az utcán, hogy csak két csoportot említsek. A városban 50 különböző autót találhatunk. A fények aszerint változnak, hogy milyen napszak van: éjszaka besötétedik, nappal kivilágosodik. Az időjárás is állandóan változik. Ezek a jellemzők egyenértékűvé teszik a programot a többi hasonló stílusú játékkal. A szoftver jellege és hangulata viszont egyedi maradt. A GTA 2 megjelenése óta egyfajta kultusz övezi a sorozatot, ami valószínűleg az egyéniségének köszönhető. Az egyre erősebb bandákkal való összecsapások, a kitérőküldetések a program végigjátszására ösztönzik a játékost.
A koncepció ugyanaz maradt a GTA 3-ban: lopj kocsit, használd a pisztolyod, a gépfegyvered, rakétavetőd, stb. és lépj előre a ranglétrán. A harmadik rész sokkal jobban néz ki, mint az előző kettő, de a csillogás mögött tartalomnak is lennie kell majd. Ha a DMA oda fog figyelni erre, és az autók irányíthatóságát érintő apróbb problémákra, egy nagyszerű program láthat napvilágot hamarosan. Megjelenés: 2002. májusában.
A Grand Theft Auto 3 ideális ha a bennünk lakozó gonosz "kiélésére" törekszünk. Több mint 80 küldetésen végigverekedve kell egyszerű piti városi csirkefogóból igazi nagymenővé válnunk. Rablás, gyilkosság, robbantás, üldözés, minden van, ami szemnek és szájnak ingere lehet. Tucatjával amortizálhatjuk le autóinkat! Ugye milyen frissítően is tud hatni egy kis gonoszság? Újdonság, hogy sötét vágyainkat immár 3 dimenzióban élhetjük ki, hiszen a készítők a 2 dimenziós madártávlati módból a mai elvárásoknak megfelelően átváltottak a térbe.
A képekre nézve tisztán látható, hogy a játék grafikája rengeteget fejlődött. Liberty City (vagyis New York) elképzelt városa ipar-, lakó- és bevásárlónegyedekből áll. Az eltérő módon öltözött gyalogosok között megtalálunk minden jellegzetes alakot, akik egy nagyvárosban előfordulnak: menedzserek, örömlányok, stb. sétálgatnak az utcán, hogy csak két csoportot említsek. A városban 50 különböző autót találhatunk. A fények aszerint változnak, hogy milyen napszak van: éjszaka besötétedik, nappal kivilágosodik. Az időjárás is állandóan változik. Ezek a jellemzők egyenértékűvé teszik a programot a többi hasonló stílusú játékkal. A szoftver jellege és hangulata viszont egyedi maradt. A GTA 2 megjelenése óta egyfajta kultusz övezi a sorozatot, ami valószínűleg az egyéniségének köszönhető. Az egyre erősebb bandákkal való összecsapások, a kitérőküldetések a program végigjátszására ösztönzik a játékost.
A koncepció ugyanaz maradt a GTA 3-ban: lopj kocsit, használd a pisztolyod, a gépfegyvered, rakétavetőd, stb. és lépj előre a ranglétrán. A harmadik rész sokkal jobban néz ki, mint az előző kettő, de a csillogás mögött tartalomnak is lennie kell majd. Ha a DMA oda fog figyelni erre, és az autók irányíthatóságát érintő apróbb problémákra, egy nagyszerű program láthat napvilágot hamarosan. Megjelenés: 2002. májusában.