Spencer
Soldier of Fortune II: Double Helix
Az E3 Activision standon a szerencséseknek lehetőségük volt megtekinteni a tavalyi év egyik legnagyobb durranásának, a Soldier of Fortune-nak a folytatását.
"Fogtuk a játékosok által kedvelt megoldásokat a Soldier of Fortune-ból, és továbbfejlesztettük őket egy új programmá." - nyilatkozta az Activision.
Ezt a filozófiát követve ezúttal sokkal nagyobb hangsúlyt fektetnek a valóságos katonai fegyverekre, és kisebbet a futurisztikus prototípusokra. A fegyverek ezúttal kiegészítőkkel is felszerelhetőek lesznek. Ha a küldetés úgy kívánja, rakhatunk rájuk hangtompítót, gránátvetőt, távcsövet, lézeres célzót, stb.
A Soldier of Fortune 2 összecsapásaiban központi szerepet kap a csapattagokkal való szorosabb együttműködés. Habár a program továbbra is tiszta akciójáték, több olyan küldetés is lesz, ahol számítógép által irányított társakkal együttműködve kell teljesíteni a feladatot, és hogy mindig tudjuk mi lesz a következő megmozdulásuk, a lebukás elkerülése végett társaink kézmozdulatokkal jeleznek nekünk, mielőtt bármit is csinálnának.
Összesen 10 küldetés lesz, mindegyik 5-10 szinttel. A program olyan egzotikus helyeken játszódik, mint Kolumbia, Jordánia, Hong Kong vagy Kamcsatka. Az Activision standjánál jelen volt John Mullins is, aki elmondta, hogy a játékba bekerült küldetések közül négyen maga is jelen volt, tehát valóságos eseményekre épülnek. Bekerült a programba például az a misszió, melyben John Mullins és társai azt a feladatot kapták, hogy öljenek meg egy orosz tudóst Oroszországban.
Az SoF2 grafikája csodálatos, a jelenleg a piacon lévő hasonszőrű programok mindegyikét magasan veri a szoftver. Különösen a külső környezet megvalósítása lélegzetelállító. A füvet fújja a szél, amerre csak nézünk, hatalmas virtuális erdők kerültek a játékba, és nagyfelbontású textúrákat használtak. Az új karaktermodellek is valósághűek, mozgó szemhéjjal, figuránként 3000 poligonnal.
Mivel az SoF2-ben nem lesz többjátékos mód, a készítők szerettek volna mindent megtenni azért, hogy az egyjátékos funkció a lehető legélvezetesebb legyen. A programba ezért bekerült egy szolgáltatás, mely kérésre véletlenszerűen készít újabb küldetéseket. A funkció nemcsak, hogy benépesíti a térképet ellenfelekkel, de teljesen új terepet is generál a játékosok örömére.
"Fogtuk a játékosok által kedvelt megoldásokat a Soldier of Fortune-ból, és továbbfejlesztettük őket egy új programmá." - nyilatkozta az Activision.
Ezt a filozófiát követve ezúttal sokkal nagyobb hangsúlyt fektetnek a valóságos katonai fegyverekre, és kisebbet a futurisztikus prototípusokra. A fegyverek ezúttal kiegészítőkkel is felszerelhetőek lesznek. Ha a küldetés úgy kívánja, rakhatunk rájuk hangtompítót, gránátvetőt, távcsövet, lézeres célzót, stb.
A Soldier of Fortune 2 összecsapásaiban központi szerepet kap a csapattagokkal való szorosabb együttműködés. Habár a program továbbra is tiszta akciójáték, több olyan küldetés is lesz, ahol számítógép által irányított társakkal együttműködve kell teljesíteni a feladatot, és hogy mindig tudjuk mi lesz a következő megmozdulásuk, a lebukás elkerülése végett társaink kézmozdulatokkal jeleznek nekünk, mielőtt bármit is csinálnának.
Összesen 10 küldetés lesz, mindegyik 5-10 szinttel. A program olyan egzotikus helyeken játszódik, mint Kolumbia, Jordánia, Hong Kong vagy Kamcsatka. Az Activision standjánál jelen volt John Mullins is, aki elmondta, hogy a játékba bekerült küldetések közül négyen maga is jelen volt, tehát valóságos eseményekre épülnek. Bekerült a programba például az a misszió, melyben John Mullins és társai azt a feladatot kapták, hogy öljenek meg egy orosz tudóst Oroszországban.
Az SoF2 grafikája csodálatos, a jelenleg a piacon lévő hasonszőrű programok mindegyikét magasan veri a szoftver. Különösen a külső környezet megvalósítása lélegzetelállító. A füvet fújja a szél, amerre csak nézünk, hatalmas virtuális erdők kerültek a játékba, és nagyfelbontású textúrákat használtak. Az új karaktermodellek is valósághűek, mozgó szemhéjjal, figuránként 3000 poligonnal.
Mivel az SoF2-ben nem lesz többjátékos mód, a készítők szerettek volna mindent megtenni azért, hogy az egyjátékos funkció a lehető legélvezetesebb legyen. A programba ezért bekerült egy szolgáltatás, mely kérésre véletlenszerűen készít újabb küldetéseket. A funkció nemcsak, hogy benépesíti a térképet ellenfelekkel, de teljesen új terepet is generál a játékosok örömére.