ZAX

Age of Wonders II részletek

A God Games és a Triumph Studios új részleteket árult el a készülődő körökre osztott stratégiájáról, az Age of Wonders II: the Wizard's Throne-ról.

Az 1999-es Age of Wonders folytatásában szerepjátékos és stratégiai elemek keverednek majd a birodalomépítés, és a hadviselés feladataival. A játékosok a gép, vagy egymás ellen küzdhetnek, egy új, szimultán rendszerű, körökre osztott környezetben.

Klikk ide!

Az AoW II tulajdonságai:

   
  • Jól megírt történet egyjátékos módban, nagy csaták multiplayer funkcióban (hot seat, LAN, Internet illetve e-mail lehetnek a módozatok).    
  • Legendás szörnyekkel és rejtélyes helyekkel kalandra csábító ősi világ, mindez egy új Direct3D-s megjelenítéssel, ami akár 1280*1024-es felbontást is lehetővé tesz.    
  • 6 varázslatszféra: Élet, Halál, Levegő, Föld, Víz, Tűz; sajátos varázslatfejlesztői rendszer, amiben eldönthetjük melyik oldalunkat akarjuk a leginkább megerősíteni.    
  • Részt vehetünk a csaták forgatagában, vagy attól távol, a tornyunk biztonságában gyakorolhatjuk praktikáinkat. Minden torony képes idéző kapuk, labirintusok, mágikus fegyverek, könyvtárak, megfigyelőtornyok, vagy bármi más, a hadviselésben hasznos dolgok szükség szerinti segítségül hívására. A csatákat végigjátszhatjuk aprólékos taktikázással, vagy beállíthatjuk automatikusra az ütközetek levezetését.    
  • Meghódíthatjuk a bennszülött népeket, akik seregükkel, városaikkal különösebb irányítgatás nélkül is beolvadnak a birodalmunkba. Barakkokat építhetünk a létező legjobb katonák toborzásához. Az építő céhek ostromgépeket, erődöket, a templom-komplexumok mágikus energiát, gyógyerőt adnak nekünk, és jólétet a népünknek.    
  • Hősöket is bevethetünk az oldalunkon, akik nagyhatalmú ereklyékkel felruházva még hatékonyabb szolgáink lehetnek, és bármi áron megszerzik nekünk az áhított kincseket, no meg a dicsőséget.    
  • Különböző magasabb létformák (istenek, félistenek, stb.) kegyeit is kereshetjük, akik aztán aktív segítséggel hálálják meg a bizalmunkat.    
  • Szövetségeket köthetünk, de azért minden irányból figyeljünk a hátunkat kereső tőrre...    
  • A rivális mágusok ellen vezetett háborúkban bátor hősök, különleges szörnyhordák, ostromgépek, és avatárok küzdenek uraik céljaiért.

    A Triumph Studios által fejlesztett Age of wonders II: The Wizard's Throne 2002 elején jelenik majd meg.
  • Hozzászólások

    A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
    Bejelentkezéshez klikk ide
    (Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
    • RangeR #1
      Ez magasan a legjobb volt,mármint az első része.Ez mégjobbnak tűnik.Hiába volt körökre osztva,az utolsó küldetések már annyira izgalmasak voltak,mintha realtime lett volna.Legjobb!