ZAX
Breed részletek és új képek
A részletek mellett nagyon ígéretes új képeket láthattok a Breed nevezetű futurisztikus 3D-s real-time stratégiából. A veterán játékkészítőkből verbuválódott Brat Designs magasabb fokozatba kapcsolt, és immár gőzerővel dolgozik az eleinte csak kedvtelésből fejlesztgetett programján, amelyet karácsonyra már boltokban szeretne tudni. Sőt, a tervekben már szerepel az X-boxos verzió elkészítése is.
A Breed a közeljövőbe kalauzol majd el minket, és bár a történet nem éppen eredeti, ilyen jó nevű fejlesztők esetében ne ítéljünk elhamarkodottan. Egy, a világuralomra törő idegen faj szemet vet a jó öreg Földünkre. A bekövetkező háborúban az emberiségnek sikerül megszereznie ellenfelétől egy olyan technológiát, amivel áthelyezheti a harcok színterét a Breed bolygójára. Az emberek űrhajókat küldenek a hosszú útra, hogy sikeresen teljesítsék a küldetést. De azok közül miután elveszíti a kapcsolatot a Földdel, néhány visszafordul, és mit láthatnak? A Breed az uralma alá hajtotta, és teljesen ellepte szegény bolygónkat.
A Breed három alapelemből tevődik majd össze: valós idejű taktikázásból, valós idejű akcióból és erőforrásgyűjtésből. Az előbbiek az olyan szokásos feladatokat jelentik, mint az egységek harctéri irányítása, az utóbbi keretében többek között el kell döntenünk, milyen járműveket építsünk az erőforrásainkból. Például az anyagtermeléshez szállítóegységekre, míg a védelmi és harci feladatok ellátásához katonai egységekre lesz szükségünk. El kell döntenünk, hogy a gyors, de kevésbé páncélozott, vagy a lassú, de többet bíró harcegységeket részesítjük-e előnyben. A háború irányításának, és az ahhoz szükséges nyersanyagtermelésnek az egyensúlya kulcskérdés a fejlesztésnél.
Az akciót harmadik személy nézetből irányíthatjuk majd, amelyet változtathatunk majd attól függően, hogy éppen a légi vagy a földi egységeinket akarjuk irányítani. Gigantikus méretű lesz a harctér, amelyen orbitális pályán mozgó anyahajókról küldhetjük az inváziós erőinket alkalmas földterület keresésére, majd miután azt leszállásra biztosították, a második hullámban érkeznek a szállítóeszközök és mérnökök, akik kiépítik a parancsnoki állásokat, szükséges épületeket (bányák, silók, gyárak, stb.). Amikor ez is megvan, kezdődhet az igazi csata. A játékélmény fokozásának érdekében a játékosoknak lehetőségük lesz beülni és irányítani egy-egy egységüket a harc hevében: pl földi célpontok bombázásakor vagy felderítéskor belebújhatunk a pilóta bőrébe.
A nyersanyaggyűjtés a megszokott módon zajlik majd. A gyűjtőegységek behozzák a nyersanyagot, amit aztán a silók tárolnak. A kezdőépületeink felhúzását követően az újabbak építésekor, és az egységgyártáskor már csak az általunk termelt erőforrásokra támaszkodhatunk.
A játék jellemzői:
Teljes hadjáratmód
Egypályás küldetések
Multiplayerben hadjáratok teljesítése vagy totális öldöklés
Folyamatos váltás az űrben és a földön zajló események között
Aprólékosan kidolgozott, jól kézre álló kezelőfelület
Az összes információ gyors elérése minden létező egységről, épületről, környezeti elemről, felbukkanó menük segítségével
A Breed a közeljövőbe kalauzol majd el minket, és bár a történet nem éppen eredeti, ilyen jó nevű fejlesztők esetében ne ítéljünk elhamarkodottan. Egy, a világuralomra törő idegen faj szemet vet a jó öreg Földünkre. A bekövetkező háborúban az emberiségnek sikerül megszereznie ellenfelétől egy olyan technológiát, amivel áthelyezheti a harcok színterét a Breed bolygójára. Az emberek űrhajókat küldenek a hosszú útra, hogy sikeresen teljesítsék a küldetést. De azok közül miután elveszíti a kapcsolatot a Földdel, néhány visszafordul, és mit láthatnak? A Breed az uralma alá hajtotta, és teljesen ellepte szegény bolygónkat.
A Breed három alapelemből tevődik majd össze: valós idejű taktikázásból, valós idejű akcióból és erőforrásgyűjtésből. Az előbbiek az olyan szokásos feladatokat jelentik, mint az egységek harctéri irányítása, az utóbbi keretében többek között el kell döntenünk, milyen járműveket építsünk az erőforrásainkból. Például az anyagtermeléshez szállítóegységekre, míg a védelmi és harci feladatok ellátásához katonai egységekre lesz szükségünk. El kell döntenünk, hogy a gyors, de kevésbé páncélozott, vagy a lassú, de többet bíró harcegységeket részesítjük-e előnyben. A háború irányításának, és az ahhoz szükséges nyersanyagtermelésnek az egyensúlya kulcskérdés a fejlesztésnél.
Az akciót harmadik személy nézetből irányíthatjuk majd, amelyet változtathatunk majd attól függően, hogy éppen a légi vagy a földi egységeinket akarjuk irányítani. Gigantikus méretű lesz a harctér, amelyen orbitális pályán mozgó anyahajókról küldhetjük az inváziós erőinket alkalmas földterület keresésére, majd miután azt leszállásra biztosították, a második hullámban érkeznek a szállítóeszközök és mérnökök, akik kiépítik a parancsnoki állásokat, szükséges épületeket (bányák, silók, gyárak, stb.). Amikor ez is megvan, kezdődhet az igazi csata. A játékélmény fokozásának érdekében a játékosoknak lehetőségük lesz beülni és irányítani egy-egy egységüket a harc hevében: pl földi célpontok bombázásakor vagy felderítéskor belebújhatunk a pilóta bőrébe.
A nyersanyaggyűjtés a megszokott módon zajlik majd. A gyűjtőegységek behozzák a nyersanyagot, amit aztán a silók tárolnak. A kezdőépületeink felhúzását követően az újabbak építésekor, és az egységgyártáskor már csak az általunk termelt erőforrásokra támaszkodhatunk.
A játék jellemzői: