Ötvös Tibor

Izgalmas lett volna az Aliens: Crucible

Az Obsidian berkeiben készült Aliens játék igen izgalmas lett volna, ha nem lövik le a fejlesztését.

A játékvilágban vannak egészen érthetetlen döntések és ezek közül messze kiemelkedik a Sega azon választása, hogy az Aliens: Crucible, az Obsidian RPG-je helyett a nagyon nagy botrányt kavart Aliens: Colonial Marines mellett tette le a voksát. Szerencsére az Isolation valamennyire mentette az franchise helyzetét, de az RPG örökre elveszett. Pedig igazán izgalmasnak tűnt, már a bejelentésekor is, de a ma megjelent videóban még további részleteket tudhatunk meg a címről - és még jobban sajnálhatjuk a Sega döntését.

A sztori szerint a Crucible egy idegenekkel teli bolygón ragadt legénység egyik tagját alakítottuk volna és feladatunk a különböző túlélők felkutatása illetve a meneküléshez szükséges alkatrészek összeszedése lenne. Azonban komoly döntéseket is meg kellett volna hoznunk. Például ha egy Facehugger elkapja egyik társunk, döntettünk, hogy megöljük, ott hagyjuk vagy lefagyasztjuk és minden döntésnek következménye volt. A bolygó élőlényeit használták keltetőnek a Xenomorphok, így egészen egyedi ellenfeleink is voltak. Kár érte.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!