St

Mi az újdonság az AOK:TC-ben?

A fenti kérdés már több olvasói levélben elhangzott, mióta megjelent a játék demója. Amíg Castellum mester aktuális cikke el nem készül a, teljesség igénye nélkül összeszedtük a legfontosabb újdonságokat.

Az eredeti játék 13 civilizációja mellé a küldetéslemez további 5 civilizáció irányításának a lehetőségét adja a játékos kezébe. Az 5 civilizáció: a Hun, Azték, Maja, Koreai és a Spanyol civilizációk. Minden civilizáció egyedi jellemzőkkel, technológiákkal, és épületekkel.

Négy új hadjárat, amelyek történelmi tényeken alapulnak, történelmi személyekkel. Végigjátszhatjuk Attila támadásait a Római birodalom ellen, Spanyol-Mór háborúkat, az Azték birodalom elleni támadásokat, és más nagy hódító háborúkat.

Új egység a "Hussar" amely a könnyűlovas továbbfejlesztése, a "Halbedier", amely gyalogos lándzsás katona, a teknősbéka hajó, és petárdás. Az új speciális katonák között az azték jaguárember, a maja íjász, a spanyol konkvisztádort, és a hun "tarkan" lovast találhatjuk.

Új technológiák is bekerültek a játékba, a már meglévők mellé. Nem csak az új civilizációk lettek gazdagabbak technológiákkal, de a "régiek" is kaptak speciális lehetőségeket, mint pl. a kínai "Rocketry".

A multiplayer játékmódok is bővültek. Új lehetőség a "Defend the Wonder", amelyben cél a csoda megvédése a támadókkal szemben, a "King of the Hill", amely az előzőhöz hasonló, valamint a "Wonder Race", ahol az nyer aki előbb építi meg a csodát.

Tovább bővítik a játéklehetőségeket az új pályatípusok. Újdonság a sűrű őserdő és jeges pálya. Érdekes megoldás a "Real World Map" amelyek az igazi geográfia alapján lettek elkészítve.

A programozóknak néhány zavaró dolgot kijavítottak. Az egyik legbosszantóbb az volt, amikor a farmok kiégtek és értékes perceket kellett azzal tölteni, hogy a parasztokat újra munkára fogjuk. Most be lehet állítani, hogy a farm kimerülése után automatikusan újraültesse.

Újdonság a hajók formációban közlekedése is. A kiegészítőben a hajók már úgy tudnak formációban közlekedni, mint a szárazföldi egységek. Az alapjátékban az összevissza mozgáson kívül a bugos útkereső algoritmus még a gépet is jelentősen lelassíthatta, ha nagyobb hajórajt kellett irányítani.

A "faltörő kos" variációkba ezentúl gyalogos katonákat lehet ültetni. Ez megnöveli a sebességét és a támadó pontjait.

A parasztok okosabban dolgoznak. Már nem akadnak el többé a fal építésénél, és automatikusan elkezdenek fát vágni, vagy bányászni, ha nincs más dolguk.

Fontos újdonság, hogy a AI szövetségeseket is lehet irányítani. Használd a chat ablakot és parancsokat, ha utasítani szeretnéd valamire a szövetségesed.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!