Ötvös Tibor

Íme az Ultimate Marvel vs Capcom 3 PC-s gépigénye

Megjelent a neten az Ultimate Marvel vs Capcom 3 PC-s hivatalos gépigénye, mely cseppet sem vészes.

Egy hete jelentette be hivatalosan is a Capcom, hogy márciusban jelenik meg az Ultimate Marvel vs Capcom 3 PC-re is és mivel mér elég közel a premier, így ideje volt, hogy megismerjük a hivatalos gépigényt is. Szerencsére, mivel nem egy friss játékról van szó (2011-ben jelent meg az első változat) így nem is vészes a konfiguráció. Az azonban érdekes, hogy a csapat kimondottan az X360 kontrollert ajánlja a program mellé.

Minimum:
Windows 7 SP1, Windows 8.1
Processzor: Intel Core 2 Duo 2.4 GHz
2 GB RAM
Grafikus kártya: NVIDIA GeForce GTX260
16 GB szabad hely a merevlemezen

Ajánlott:
Windows 7 SP1, Windows 8.1
Processzor: Intel Core 2 Quad 2.7 GHz
4 GB RAM
Grafikus kártya: NVIDIA GeForce GTX 560
16 GB szabad hely a merevlemezen

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • takysoft #2
    Akkor egy kis technikai részlet a gamepad-ekről.

    Többféle interface van. Ezek közül a legismertebbek a Direct Input és az X Input

    Az DirectInput egy régebbi technológia, és amióta világ a világ, minden gamepad, ami csak kompatibilis a windows-zal, ezen keresztül megy.

    Szarul....

    Mert a Gamepad-ek sose voltak közkedveltek PC-n, és hát nagyjából ki lehet jelenteni, hogy épp emiatt.

    Aztán az Xbox 360 és annak a controllere. Meg ugye az XInput. teljesen új API, ami teljesen máshogy működik. Sokkal korlátoltabb, (a directinput kezelt akár egeret meg billentyűzetet is, az Xinput kimondottan gamepad dolog)

    Sokkal letisztultabb is. Garantálja a kompatibilitást, ami nagy szó. És ennek következtében a tökéletes működést, gyorsaságot, épp, mint xbox-on.

    Szóval a játékok (mivel eleve xbox-ról lettek portolva) elkezdték ezt... és csak ezt támogatni, és a d_input hiphopp eltűnt... (nem mintha valaha is mérvadóan létezett volna)

    Ezzel PC-n is megszűnt a "konfigurálgatás"... rádugtan a controllert és ment minden.

    EZ az oka annak, hogy mindenki, de tényleg midnenki Xbox controllert javasol a PC-hez.

    Mert szó szerint minden játék azon fut a legjobban.

    Na persze ahogy megjelent az XInput, azonnal megjelentek az olyan 3rd party gamepad-ek is, amik támogatják az XInput-ot.
    A legtöbb ma kapható controller szintén XInput-os már.

    A Logitech controllerein pl egy kis csúszkával lehet váltani a DirectInput és az XInput között.
    Lásd:
    http://gaming.logitech.com/hu-hu/product/f710-wireless-gamepad

    Szóval technikailag bármilyen XInput-os controller épp úgyanolyan jó.
    (Beleértve az Xbox One kontrollert is)

    Eddig egyetlen különbséget vettem észre az Xbox 360 wired, és a Xbox One controllereim között.

    Az Xbox 360 controllert felismerte az androidos telefonom, ha OTG kábellel rádugtam :)
    Az Xbox One-t meg nem :(

    Ja meg az Xbox One controller (főleg a wireless adaptere) régebben asszem csak win10-en ment. (ma már win8 meg win7 is, sőt win10-en még bluetooth-on is rá lehet kötni)

    Szóval valahol érthető, miért az xbox 360controller az ajánlott :)

    De technikailag elvilegminden XInput-os ugyanolyan jó.

    "kókányolás" a DirectInput-nál kellett folyton mindenhez...
    XInput-nál rádugod, és megy. ennyi.
    Utoljára szerkesztette: takysoft, 2017.02.02. 13:46:07
  • Szefmester #1
    Kimondottan az x360-as gamepadot. Értem. Akkor ezen is csak mindenféle kókányolással lehet majd működésre bírni más gyártók eszközeit.

    Hihetetlen mi okádék portolásokat adnak ki a kezük közül egyesek.