Mortimer

X-Box hírek

Michael Abrash, a Microsoft programozója az X-Box grafikáján dolgozik, és rengeteg új információt mondott el a konzolgéppel kapcsolatban.

A 2001-ben szállítandó gépben az Intel PIII/733 (128 Kb cache) melett 64 MB RAM, DVD, merevlemez és 64 3D audió csatornával rendelkező hangprocesszor lesz az egyenlőre ismeretlen főszereplőm, az nVidia NV20-as grafikus chipje mellett. Az új GPU fő újítása a megváltoztatott grafikus pipeline, ami a jelenlegi grafikus hardverektől jelentősen eltér.

Egyéb adatok:
Órajel: 250-300 MHz
FillRate: 1GPixels/sec at 250MHz
62.5 millió háromszög/másodperc 250 MHz-en
Memóriabusz: 6.4 GB/sec
125 millió particle/sec
2 textúra/órajelenként
4 textúrás pixelek
DirectX 8 alá optimalizált (Surface Engine, Vertec Shader, Texture Unit, Pixel Shader)
Teljes képernyős anti-aliasing, hardveres transzformáció, clipping, fények, görbe felszínek, programozható pixel és vertex árnyékok
Teljes cikk

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!