Ötvös Tibor
Online kapcsolat kell a Need for Speed futtatásához
A Need for Speed reboot futtatásához folyamatos internetes kapcsolat szükséges.
Talán már senki nem lepődik meg azon, hogy ma ismét megjelent egy érdekesség a Need for Speed reboot kapcsán. A Ghost Games fejlesztésében készülő alkotásról már eddig is megismerhettünk pár információt, de ahogy azt vártuk a júniusi E3 előtt még pár dolgot meg fogunk tudni. Ma például arról kaptunk hírt, hogy a Need for Speed futtatásához folyamatos internetes kapcsolatra lesz szükség.
A megoldás olyan lesz, mint amit a Rivals alcímű epizódban is láthattunk... legalábbis ez derült ki a Twitter-bejegyzésből. Ha online vagyunk, akkor a világunkat a szerveren fent levő emberek népesítik be, ha azonban megszakad, akkor az MI veszi át a szerepüket. Visszatér még az AllDrive-rendszer és a dedikált szerverek is.
Talán már senki nem lepődik meg azon, hogy ma ismét megjelent egy érdekesség a Need for Speed reboot kapcsán. A Ghost Games fejlesztésében készülő alkotásról már eddig is megismerhettünk pár információt, de ahogy azt vártuk a júniusi E3 előtt még pár dolgot meg fogunk tudni. Ma például arról kaptunk hírt, hogy a Need for Speed futtatásához folyamatos internetes kapcsolatra lesz szükség.
A megoldás olyan lesz, mint amit a Rivals alcímű epizódban is láthattunk... legalábbis ez derült ki a Twitter-bejegyzésből. Ha online vagyunk, akkor a világunkat a szerveren fent levő emberek népesítik be, ha azonban megszakad, akkor az MI veszi át a szerepüket. Visszatér még az AllDrive-rendszer és a dedikált szerverek is.