Ötvös Tibor
Szabadon bejárható világgal jön az új Hitman
![](https://media.sg.hu/kep/2014_01/0106hitman_640x282.jpg)
A jelek szerint valóban csak peltyka volt a a korábbi értesülés, hogy a Square Enix leállította a következő Hitman játék fejlesztését.
Ma ugyanis nyílt levelet tett közzé az IO Interactive, melyben számos részletet elárulnak a következő epizódról. "A következő részben egy világkörül utazó 47-es ügynököt kapunk, aki még nagyon a karrierje elején van" - áll a közleményben. "A ragadozó az egész világon üldözi a zsákmányát és természetesen élvezi Diana Burnwood és az egész ICA támogatását. A játék az eredeti Hitman-elemeket bővíti majd ki, hiszen széles eszközskálát kapunk majd, melyekkel egész csoportokat tehetünk ártalmatlanná, néha igen egzotikus helyszíneken."
"A játék a Glacier 2 grafikus motort alkalmazza ismét és az Absolution, Contract és Blood Money is inspirációt nyújt a számunkra és így próbáljuk megalkotni a lehető legjobb Hitman-világot. Ez annyit jelent, hogy minden eddiginél nagyobb és összetettebb pályákat kapunk majd. Ehhez pedig egy teljesen nyitott, nem lineáris felépítést alkalmazó pályafelépítést használunk, ahol nincs checkpoint. A célunk egy élő és lélegző világot teremteni, melyben minden Hitman rajongó örömmel veszik el."
Összefoglalva: egy, az első rész előzményeit bemutató Hitman játékot kapunk majd valamikor, mely egy teljesen nyitott világgal és sandbox játékmenettel érkezik. Érdekesen hangzik, várjuk a további infókat.
Ma ugyanis nyílt levelet tett közzé az IO Interactive, melyben számos részletet elárulnak a következő epizódról. "A következő részben egy világkörül utazó 47-es ügynököt kapunk, aki még nagyon a karrierje elején van" - áll a közleményben. "A ragadozó az egész világon üldözi a zsákmányát és természetesen élvezi Diana Burnwood és az egész ICA támogatását. A játék az eredeti Hitman-elemeket bővíti majd ki, hiszen széles eszközskálát kapunk majd, melyekkel egész csoportokat tehetünk ártalmatlanná, néha igen egzotikus helyszíneken."
"A játék a Glacier 2 grafikus motort alkalmazza ismét és az Absolution, Contract és Blood Money is inspirációt nyújt a számunkra és így próbáljuk megalkotni a lehető legjobb Hitman-világot. Ez annyit jelent, hogy minden eddiginél nagyobb és összetettebb pályákat kapunk majd. Ehhez pedig egy teljesen nyitott, nem lineáris felépítést alkalmazó pályafelépítést használunk, ahol nincs checkpoint. A célunk egy élő és lélegző világot teremteni, melyben minden Hitman rajongó örömmel veszik el."
Összefoglalva: egy, az első rész előzményeit bemutató Hitman játékot kapunk majd valamikor, mely egy teljesen nyitott világgal és sandbox játékmenettel érkezik. Érdekesen hangzik, várjuk a további infókat.