SG.hu
A nyeremény motiválja legjobban a netezőket
Az Ipsos nemzetközi online felmérése szerint a netezők 32%-a vett részt különféle márkák által kezdeményezett versenyeken és nyereményjátékokon.
A kisebb vagy nagyobb ajándék ígérete az elmúlt hónap során, nemzetközi szinten az online közönség 32%-át aktivizálta. Leginkább Kanadában és a Dél-Afrikai Köztársaságban, továbbá Belgiumban, az Egyesült Államokban, Brazíliában és Ausztráliában nyitottak a vetélkedők és a sorsolásos játékok iránt. Nem jelenthető ki, hogy a nyitottság mértéke összefüggne az országok területi elhelyezkedésével, nagyságával vagy gazdasági fejlettségével, hiszen vegyesen találunk mindenféle országot a nyitottabbak és a kevésbé nyitottak között is. Összességében elmondható, hogy elsősorban az északi országokban sikeres.
Magyarország ilyen szempontból a középmezőnybe tartozik. A magyar netezőknek 34%-át szólította meg. Hazánk esetében a 35 év alattiak a leginkább mozgósíthatóak. Vonzóbb egy egzotikus nyaralás, mintsem egy póló, de tény, ha egy márka nyereményjátékot indít, biztosan lesz jelentkező rá. Egy kellően kreatív kihívás - egy szellemes vers vagy kisfilm az adott márkáról vagy termékről -, a csábítás, hogy "akár én is lehetnék" , szárnyakat ad a kampányoknak.
A kisebb vagy nagyobb ajándék ígérete az elmúlt hónap során, nemzetközi szinten az online közönség 32%-át aktivizálta. Leginkább Kanadában és a Dél-Afrikai Köztársaságban, továbbá Belgiumban, az Egyesült Államokban, Brazíliában és Ausztráliában nyitottak a vetélkedők és a sorsolásos játékok iránt. Nem jelenthető ki, hogy a nyitottság mértéke összefüggne az országok területi elhelyezkedésével, nagyságával vagy gazdasági fejlettségével, hiszen vegyesen találunk mindenféle országot a nyitottabbak és a kevésbé nyitottak között is. Összességében elmondható, hogy elsősorban az északi országokban sikeres.
Magyarország ilyen szempontból a középmezőnybe tartozik. A magyar netezőknek 34%-át szólította meg. Hazánk esetében a 35 év alattiak a leginkább mozgósíthatóak. Vonzóbb egy egzotikus nyaralás, mintsem egy póló, de tény, ha egy márka nyereményjátékot indít, biztosan lesz jelentkező rá. Egy kellően kreatív kihívás - egy szellemes vers vagy kisfilm az adott márkáról vagy termékről -, a csábítás, hogy "akár én is lehetnék" , szárnyakat ad a kampányoknak.