SG.hu
Triplázza szervergyártását a Lenovo
A Lenovo sárvári gyártóegységében jelentette be, hogy októbertől háromszorosára növeli a szerverek előállításának számát.
Lukács Anita, a Lenovo magyarországi képviseletének ügyvezetője ismertette a Lenovo régió és Magyarország rekord mértékű növekedését és az idei pénzügyi év vállalati stratégiáját. A szerverek értékesítése a nyugat-európi piacon kezdődik, hazánkban a következő üzleti évben várható ezen a területen bővülés. A beruházásnak köszönhetően a sárvári gyártóegység termelése is növekedni fog, amelynek köszönhetően további munkahelyeket tudnak teremteni a magyar lakosság szármára. Lukács Anita elmondása szerint folyamatosan dolgoznak azon, hogy további gyártást hozzanak Magyarországra. "A magyarországi Flextronics gyárban jelenleg több százan dolgoznak, amelynek éves forgalma meghaladja a több száz millió dollárt, valamint a termékek 3-4 százaléknyi hazai értékesítés kivételével exportra kerülnek." - tette hozzá.
A Lenovo a legutóbbi üzleti évében 34 milliárd dollár forgalmat ért el és globális szinten már 35 ezer embert foglalkoztat. A sárvári gyár a Lenovo egyetlen európai gyártóegysége, amely elsősorban az európai piacot szolgálja ki. A sárvári gyártóegységben asztali gépeket, grafikus munkaállomásokat, all-in-one (AIO) készülékeket, valamint szervereket állítanak elő, egyedi megrendelések alapján. A 2009-ben átadott, 12 500 négyzetméteres gyártóegység a sárvári Flextronics ipari parkban működik. A magyarországi gyártóegység 2012-ben elnyerte a legjobb Lenovo gyár kitüntetést. A cég vezetői arról számoltak be, hogy az elmúlt kilenc negyedévben egyetlen hibás termék sem hagyta el a gyárat, köszönhetően a szigorú minőségellenőrzésnek.
"A vállalat stratégiája, hogy a hagyományos PC és notebook gyártás megtartása mellett új piaci kategória, a mobil internet eszközök felé nyisson. Célunk elsősorban az, hogy az okostelefonok és táblagépek piacán növekedést érjünk el. Magyarországon egy éve értékesítünk tableteket, elsősorban vállalati ügyfeleink számára, az okostelefonok értékesítése pedig az év végén veszi kezdetét. " - mondta Ivan Bozev, a Lenovo dél-kelet európai régióért felelős vezérigazgatója.
"A 2009-es magyarországi piacra lépésünk óta sikerült folyamatos fejlődést elérnünk. 2013 első negyedévében több mint 57 százalékos növekedést értünk el az előző év azonos időszakához képest, miközben a teljes piac és a versenytársak értékesítése tovább csökkent. A piaci részesedésünk a 2012/13-as üzleti évben 15,7 százalékra nőtt az előző évi 6,5 százalékról." - mondta Lukács Anita, Lenovo magyarországi képviseletének ügyvezetője.
Lukács Anita, a Lenovo magyarországi képviseletének ügyvezetője ismertette a Lenovo régió és Magyarország rekord mértékű növekedését és az idei pénzügyi év vállalati stratégiáját. A szerverek értékesítése a nyugat-európi piacon kezdődik, hazánkban a következő üzleti évben várható ezen a területen bővülés. A beruházásnak köszönhetően a sárvári gyártóegység termelése is növekedni fog, amelynek köszönhetően további munkahelyeket tudnak teremteni a magyar lakosság szármára. Lukács Anita elmondása szerint folyamatosan dolgoznak azon, hogy további gyártást hozzanak Magyarországra. "A magyarországi Flextronics gyárban jelenleg több százan dolgoznak, amelynek éves forgalma meghaladja a több száz millió dollárt, valamint a termékek 3-4 százaléknyi hazai értékesítés kivételével exportra kerülnek." - tette hozzá.
A Lenovo a legutóbbi üzleti évében 34 milliárd dollár forgalmat ért el és globális szinten már 35 ezer embert foglalkoztat. A sárvári gyár a Lenovo egyetlen európai gyártóegysége, amely elsősorban az európai piacot szolgálja ki. A sárvári gyártóegységben asztali gépeket, grafikus munkaállomásokat, all-in-one (AIO) készülékeket, valamint szervereket állítanak elő, egyedi megrendelések alapján. A 2009-ben átadott, 12 500 négyzetméteres gyártóegység a sárvári Flextronics ipari parkban működik. A magyarországi gyártóegység 2012-ben elnyerte a legjobb Lenovo gyár kitüntetést. A cég vezetői arról számoltak be, hogy az elmúlt kilenc negyedévben egyetlen hibás termék sem hagyta el a gyárat, köszönhetően a szigorú minőségellenőrzésnek.
"A vállalat stratégiája, hogy a hagyományos PC és notebook gyártás megtartása mellett új piaci kategória, a mobil internet eszközök felé nyisson. Célunk elsősorban az, hogy az okostelefonok és táblagépek piacán növekedést érjünk el. Magyarországon egy éve értékesítünk tableteket, elsősorban vállalati ügyfeleink számára, az okostelefonok értékesítése pedig az év végén veszi kezdetét. " - mondta Ivan Bozev, a Lenovo dél-kelet európai régióért felelős vezérigazgatója.
"A 2009-es magyarországi piacra lépésünk óta sikerült folyamatos fejlődést elérnünk. 2013 első negyedévében több mint 57 százalékos növekedést értünk el az előző év azonos időszakához képest, miközben a teljes piac és a versenytársak értékesítése tovább csökkent. A piaci részesedésünk a 2012/13-as üzleti évben 15,7 százalékra nőtt az előző évi 6,5 százalékról." - mondta Lukács Anita, Lenovo magyarországi képviseletének ügyvezetője.