SG.hu
Teljesen átalakítják a Vaterát
Tizenhárom éve szolgálja ki a felhasználókat a Vatera, de komolyabb ráncfelvarráson eddig nem esett át. A dizájn és a funkciók is változnak.
A Vatera közleménye szerint az üzemeltetők folyamatosan figyelték a felhasználói visszajelzéseket és ezeket figyelembe véve fejlesztették az online piacteret. Mostanra beigazolódott, hogy a felület kisebb módosításai már nem elegendőek, a Vaterára teljes megújulás vár. "Az online piactér átalakítása komoly feladat, a nemzetközi központ egy éve dolgozik a terveken. Idehaza március eleje óta tart a fejlesztés, egyes újdonságokkal már a napokban találkoznak a felhasználók. Eddig 15 fő kategória között választhattak a vaterázók, ezek új elnevezése "osztály" lesz és az egyszerűség kedvéért a számuk 15-ről 9+1-re csökken" - mondta Szanitter Áron, a piacterek üzletág vezetője.
Az új termékosztályok pedig: Autó-motor és alkatrész, Divat és szépség, Műszaki cikk és mobil, Gyerek és baba, Gyűjtemény és művészet, Kultúra és szórakozás, Otthon és kert, Sport és szabadidő, Szolgáltatás és iroda, valamint Összes. A változások előfutáraként hamarosan az osztály oldalai modern köntöst kapnak, ezek közös jellemzője például a nagy képekkel ellátott ajánló. A teljes dizájnváltásra - a technikai feltételek függvényében - őszig kell várni.
Az online piactér megújítása központi irányelvek alapján történik és néhány technikai jellegű változást is magával hoz. Ezek egyike, hogy július 1-től ha az eladó 21 napig nem értékeli a tranzakciót, akkor az sikeres adásvételnek minősül. Erre azért van szükség, mert a visszajelzések hiányában követhetetlenné válik a tranzakció sorsa. Megszüntetik a csekkes fizetési lehetőséget; aki korábban igényelt sárga csekket, az augusztus végéig még nyugodtan fizethet vele.
A Vatera közleménye szerint az üzemeltetők folyamatosan figyelték a felhasználói visszajelzéseket és ezeket figyelembe véve fejlesztették az online piacteret. Mostanra beigazolódott, hogy a felület kisebb módosításai már nem elegendőek, a Vaterára teljes megújulás vár. "Az online piactér átalakítása komoly feladat, a nemzetközi központ egy éve dolgozik a terveken. Idehaza március eleje óta tart a fejlesztés, egyes újdonságokkal már a napokban találkoznak a felhasználók. Eddig 15 fő kategória között választhattak a vaterázók, ezek új elnevezése "osztály" lesz és az egyszerűség kedvéért a számuk 15-ről 9+1-re csökken" - mondta Szanitter Áron, a piacterek üzletág vezetője.
Az új termékosztályok pedig: Autó-motor és alkatrész, Divat és szépség, Műszaki cikk és mobil, Gyerek és baba, Gyűjtemény és művészet, Kultúra és szórakozás, Otthon és kert, Sport és szabadidő, Szolgáltatás és iroda, valamint Összes. A változások előfutáraként hamarosan az osztály oldalai modern köntöst kapnak, ezek közös jellemzője például a nagy képekkel ellátott ajánló. A teljes dizájnváltásra - a technikai feltételek függvényében - őszig kell várni.
Az online piactér megújítása központi irányelvek alapján történik és néhány technikai jellegű változást is magával hoz. Ezek egyike, hogy július 1-től ha az eladó 21 napig nem értékeli a tranzakciót, akkor az sikeres adásvételnek minősül. Erre azért van szükség, mert a visszajelzések hiányában követhetetlenné válik a tranzakció sorsa. Megszüntetik a csekkes fizetési lehetőséget; aki korábban igényelt sárga csekket, az augusztus végéig még nyugodtan fizethet vele.