SG.hu
Egy éven belül mindenre gondol a Toshiba
A vállalat meghosszabbítja akcióját, hogy a Toshiba laptopok és televíziók tulajdonosai készülékeiket a nem várt eseményekkel szemben továbbra is biztosíthassák. A Toshiba 1 éves, ingyenes No Problem Garanciát kínáló akciója 2013 szeptember végéig tart.
„A No Problem Garancia népszerűsége egyértelműen arra ösztönzött bennünket, hogy hosszabbítsuk meg a programot” – mondta Leskó László, a Toshiba magyarországi vezetője. „Örülünk, hogy termékeink megbízhatóak és ellenállóak, a felhasználók maximálisan bízhatnak bennük. Készülékeit mindenki szereti a legnagyobb biztonságban tudni, így mindenképp folytatjuk az akciót.” – tette hozzá Leskó László. A garancia feltételei változatlanok maradtak: a vásárlás dátumától számított 14 napon belül az új eszközt a www.noproblemguarantee.com oldalon regisztrálni kell és ezt követően a Toshiba készen áll, hogy a vásárlást követő 1 évben segítséget nyújtson:
BALESETEK ESETÉN: váratlan események (például ráömlik, nekiütődik valami, netán leejtik) során bekövetkező rongálódás, vagy meghibásodás esetén a cég térítésmentes javítást vállal,
ELLOPOTT KÉSZÜLÉK PÓTLÁSA: a megfelelő rendőrségi igazolások bemutatása után a társaság pótolja az ellopott készüléket,
ADAT-HELYREÁLLÍTÁS: a Toshiba új merevlemezen pótolja a fizikai károk, szoftver hiba, vagy vírustámadás esetén elveszett adatokat.
A No Problem Garancia Toshiba laptopra és tévére egyaránt vonatkozik, abban az esetben, ha a készüléket 2012. április 16. és 2013. szeptember 30. között vásárolják, és a vásárlást követően a megadott időn belül regisztrálják.
„A No Problem Garancia népszerűsége egyértelműen arra ösztönzött bennünket, hogy hosszabbítsuk meg a programot” – mondta Leskó László, a Toshiba magyarországi vezetője. „Örülünk, hogy termékeink megbízhatóak és ellenállóak, a felhasználók maximálisan bízhatnak bennük. Készülékeit mindenki szereti a legnagyobb biztonságban tudni, így mindenképp folytatjuk az akciót.” – tette hozzá Leskó László. A garancia feltételei változatlanok maradtak: a vásárlás dátumától számított 14 napon belül az új eszközt a www.noproblemguarantee.com oldalon regisztrálni kell és ezt követően a Toshiba készen áll, hogy a vásárlást követő 1 évben segítséget nyújtson:
A No Problem Garancia Toshiba laptopra és tévére egyaránt vonatkozik, abban az esetben, ha a készüléket 2012. április 16. és 2013. szeptember 30. között vásárolják, és a vásárlást követően a megadott időn belül regisztrálják.