SG.hu
Nyereményjátékokkal lehet megőrizni a like-olókat
Számtalan akcióterv született már a like-olók aktív figyelmének felkeltésére. Az Ipsos nemzetközi kutatása azt vizsgálta, hogy saját bevallásuk szerint mi ösztönzi őket a legjobban.
A legnagyobb mértékben a nyereményjátékok buzdítanak, valamint a meglévő és az újonnan bevezetendő termékekkel kapcsolatos véleménynyilvánítás lehetősége. Ezen a területen a nemzetközi átlag 52%, Magyarországon azonban a 61%-ot is eléri. Nemzetközi szinten 50%-nyian reagálnak pozitívan a különféle kedvezményeket biztosító kuponokra és az ingyenes termékekre (közeli ehhez a magyar 46%-os átlag).
Az Ipsos szerint érdemes vicces, érdekes megoldásokkal próbálkozni, 34%-ból vált ez ki érdeklődést mind a nemzetközi porondon, mind itthon. 34%-ot ösztönöz arra, hogy az általa olvasottakat másokkal is megossza (a magyar adat ennél egy hajszállal még magasabb is: 36%). Ha a márkával kapcsolatos e-mailjeire választ kap, azt 30% értékeli kedvezően (a magyarok 22%-ban lelkesednek ezért). 28% veszi szívesen, ha kommentjei nem maradnak visszhangtalanok (a magyarok 18%-ban vélekednek így).
A legnagyobb mértékben a nyereményjátékok buzdítanak, valamint a meglévő és az újonnan bevezetendő termékekkel kapcsolatos véleménynyilvánítás lehetősége. Ezen a területen a nemzetközi átlag 52%, Magyarországon azonban a 61%-ot is eléri. Nemzetközi szinten 50%-nyian reagálnak pozitívan a különféle kedvezményeket biztosító kuponokra és az ingyenes termékekre (közeli ehhez a magyar 46%-os átlag).
Az Ipsos szerint érdemes vicces, érdekes megoldásokkal próbálkozni, 34%-ból vált ez ki érdeklődést mind a nemzetközi porondon, mind itthon. 34%-ot ösztönöz arra, hogy az általa olvasottakat másokkal is megossza (a magyar adat ennél egy hajszállal még magasabb is: 36%). Ha a márkával kapcsolatos e-mailjeire választ kap, azt 30% értékeli kedvezően (a magyarok 22%-ban lelkesednek ezért). 28% veszi szívesen, ha kommentjei nem maradnak visszhangtalanok (a magyarok 18%-ban vélekednek így).