SG.hu

60 százalékkal nőtt a hó miatt az M7-esen a mobilforgalom

Közel 60%-kal többet beszéltek a Vodafone-osok az M7-es autópályán egy átlagos hétköznaphoz képest és egyes időszakokban 55%-kal több SMS-t küldtek a hófúvás okozta forgalmi dugókban elakadt ügyfelek az autópályákon.

Az országos havazás és a hófúvások lezárt utakat, forgalmi dugókat– helyenként több kilométeres kocsisorokat – eredményeztek a hosszú hétvégén, melyekből órákon át nem szabadultak az utakon rekedtek. A hófúvások által leginkább érintett autópályákon a Vodafone hálózata zavartalanul működött, így az M7-esen és M1-esen elakadt Vodafone-osok mobiltelefonjuk segítségével tudták tartani a kapcsolatot családtagjaikkal, segítőikkel, és tájékozódni tudtak a helyzet alakulásáról.

A cég közleménye szerint március 14-én és 15-én az M7-es autópályán közel 60%-kal többet beszéltek mobiltelefonon a Vodafone előfizetők, az adatforgalom pedig csaknem 15%-kal nőtt, míg az M1-esen elakadt autósok több mint 40%-kal magasabb hívás-és 10%-kal több mobiladat forgalmat bonyolítottak egy átlagos hétköznaphoz képest. A két autópályán a kritikus 72 órában (március 14. 12 óra és március 17. 12 óra között) átlagosan több mint 20%-kal volt magasabb az SMS forgalom, mint hét közben általában. A legkiugróbb időszaknak március 14. estéje bizonyult, amikor a két autópályán veszteglő Vodafone ügyfelek 18 óra és éjfél között egy átlagos nap SMS forgalmának mintegy 55%-át bonyolították.

A Vodafone Magyarország a váratlan hó helyzet miatt a múlt hét második felében utakon rekedt ügyfeleit azzal támogatja, hogy az elakadás időszaka alatti (nem emelt díjas) belföldi hívásaik és rövid szöveges üzeneteik költségeit átvállalja. A jóváírásra a 2013. március 14. csütörtök déli 12 óra és március 17. vasárnap déli 12 óra közti időszakban bajba jutott Vodafone-osoknak volt lehetősége. A vállalat – az adatok ellenőrzését követően – számlás ügyfelei esetén az összeget a következő telefonszámlából írja jóvá, míg feltöltőkártyás ügyfeleinél ennyivel tölti fel az egyenleget április 15-éig. Az érintett Vodafone ügyfelek a pontos összegről mindkét esetben sms-ben kapnak tájékoztatást.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!