SG.hu

Több információ kell a mobilfizetés elterjedéséhez

A MasterCard friss tanulmánya szerint a közösségi média felhasználók alapvetően nyitottak a mobilfizetésre, azonban több, egyértelmű információt szeretnének az elérhető lehetőségekről, a biztonságról és az ügyfélszolgálatról. A tanulmány 85 ezer mobilfizetéshez kapcsolódó hozzászólást elemzett.

A cég közleménye szerint a hat hónapos időszak alatt 43 országban, 26 nyelven végzett kutatás megállapította, hogy a technológiai újításokra leginkább nyitottak (early adopterek) körében már sokkal árnyaltabb vélemény a jellemző (58%-uk nyilatkozott pozitívan vagy tényszerűen), mint azok között, akik még csak most ismerkednek a mobilfizetéssel. Ők 76%-ban pozitív jelzőkkel illették a technológiát: főleg az innovációt, kényelmet és gyorsaságot dicsérték. Ami a kétségeket illeti, az európai felhasználók főként a mobilfizetés biztonságával kapcsolatban aggódnak, illetve azt említik a legtöbb helyen, hogy nem tudják, az új technológia valóban mikor lesz általánosan használt és elfogadott.

A MasterCard Magyarországon többek között a 2011-ben bevezetett MasterCard Mobile okostelefon alkalmazással vesz részt a mobilfizetés népszerűsítésében: „Tapasztalataink szerint az alkalmazás kényelmi szempontjai és a biztonság az elsődlegesek a hazai felhasználóknak, ezért a fejlődés iránya a minél kényelmesebb, egyszerű használat a magas biztonsági nívó megőrzése mellett.” – mondta Szetnics László, a MasterCard innovatív fizetési megoldásokért felelős vezetője.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!