SG.hu
A telefonadó rontotta a Telenor eredményét
A cég közleménye szerint a 2012 júliusában bevezetett telefonadó rányomta bélyegét a társaság eredményére, amely 20 százalékkal maradt el 2011 hasonló időszakának értékétől.
A Telenor 2,5 milliárd forint telefonadót és 2,4 milliárd forint ágazati különadót (válságadó) fizetett 2012 harmadik negyedévében, ami a normál társasági adón túlmenően közel 5 milliárd forint pluszbefizetést jelent a költségvetésbe (és az adott negyedévi árbevétel 12 százalékának felel meg).
"A Telenor elkötelezett Magyarország mellett, és kiváló minőségű, hozzáadott értéket képviselő szolgáltatások nyújtására törekszik. Két tartalomszolgáltatást is bevezettünk ügyfeleinknek ebben a negyedévben és több példaértékű m2m projektet is lebonyolítottunk vállalati partnereinkkel. Elkötelezettségünk fenntartásához stabilabb jogi és szabályozói környezetre van szükségünk. Az év közben bevezetett telefonadó rendkívül hátrányosan érintett minket. Nagyon sajnálatos, hogy iparági egyeztetés nélkül az idén már harmadik alkalommal módosítják a távközlési törvényt. Az ilyen változtatások összezavarják az ügyfeleket, és elvonják a fejlesztésre és az ügyfelek kiszolgálására szánt erőforrásainkat az innovatív szolgáltatások kidolgozásától és bevezetésétől” – jelentette ki Christopher Laska, a Telenor Magyarország vezérigazgatója.
A Telenor 2,5 milliárd forint telefonadót és 2,4 milliárd forint ágazati különadót (válságadó) fizetett 2012 harmadik negyedévében, ami a normál társasági adón túlmenően közel 5 milliárd forint pluszbefizetést jelent a költségvetésbe (és az adott negyedévi árbevétel 12 százalékának felel meg).
"A Telenor elkötelezett Magyarország mellett, és kiváló minőségű, hozzáadott értéket képviselő szolgáltatások nyújtására törekszik. Két tartalomszolgáltatást is bevezettünk ügyfeleinknek ebben a negyedévben és több példaértékű m2m projektet is lebonyolítottunk vállalati partnereinkkel. Elkötelezettségünk fenntartásához stabilabb jogi és szabályozói környezetre van szükségünk. Az év közben bevezetett telefonadó rendkívül hátrányosan érintett minket. Nagyon sajnálatos, hogy iparági egyeztetés nélkül az idén már harmadik alkalommal módosítják a távközlési törvényt. Az ilyen változtatások összezavarják az ügyfeleket, és elvonják a fejlesztésre és az ügyfelek kiszolgálására szánt erőforrásainkat az innovatív szolgáltatások kidolgozásától és bevezetésétől” – jelentette ki Christopher Laska, a Telenor Magyarország vezérigazgatója.