MTI
Magyar cég fejleszti a szlovák Orange rendszerét
A magyar Laurel cégcsoport és a brit ZBD Displays nyerte el a szlovákiai Orange mobilszolgáltató üzleti termékinformációs rendszerének e-papír alapú termékcímkékkel történő fejlesztésére kiírt tenderét.
A projekt a ZBD elektronikus termékcímke rendszerét, a Laurel által egyedileg fejlesztett termékinformációs és lokációmenedzsment szoftvert, valamint a ProCAM bútorait öleli fel. A Laurel alkalmazása központilag vezérli és automatikusan irányítja az üzletekbe telepített elektronikus termékcímkék tartalmát. A megrendelőnek, az Orange mobilszolgáltatónak így amellett, hogy egységes arculattal jelenhet meg üzleteiben, lehetősége nyílik azonnali központi piaci reakciókra és marketingtámogatására is.
Az e-papír alapú termékcímkék nagyfelbontású, energiát nem igénylő kijelző készülékek, amelyeken - vezeték nélküli adatátvitellel - központilag automatikusan frissíthetők a feliratok és egyéb jelzések mind az eladótérben, mind a raktárakban. Az e-papír alapú termékcímkék előnyeit szerte a világon most kezdik felismerni. A Laurel cégcsoport Magyarország egyik vezető bolti informatikai vállalkozása. A kasszarendszerek, raktári és beltéri marketingmegoldások területén egyik legnagyobb hazai vállalat nemrégiben megkezdte a terjeszkedést a szomszédos országok felé is. A magyar magánszemélyek tulajdonában lévő, 19 éve alapított társaság árbevétele mintegy 1,5 milliárd forint volt 2012 első félévében, fennállása óta ez a legjobb féléves eredménye.
Az e-papír technológiájú kijelző készülékeket gyártó brit ZBD a kiskereskedelmi ágazaton kívül még nyolc más gazdasági ágazat vállalatai számára kínál elektronikus termék-feliratozási megoldásokat - beleértve a motorgyártást, a logisztikát és az egészségügyet is.
A cég címkéző rendszere lehetővé teszi, hogy például termelőüzemekben vagy logisztikai központok raktáraiban a készletkezelési rendszerrel integrálva automatikusan jelenjenek meg a tárolási helyhez rendelt termékinformációk, valamint más, a készletmozgatási folyamatokat lényegesen felgyorsító vonalkódok, számok és piktogramok. A vállalat tavalyi 4,1 millió dolláros forgalmát az idén már 19,6 millió dollárra növelte, ügyfeleinek száma pedig csaknem megháromszorozódott. Mostanra a cég világszerte 700 helyszínen már több mint 3 millió címkét telepített.
A projekt a ZBD elektronikus termékcímke rendszerét, a Laurel által egyedileg fejlesztett termékinformációs és lokációmenedzsment szoftvert, valamint a ProCAM bútorait öleli fel. A Laurel alkalmazása központilag vezérli és automatikusan irányítja az üzletekbe telepített elektronikus termékcímkék tartalmát. A megrendelőnek, az Orange mobilszolgáltatónak így amellett, hogy egységes arculattal jelenhet meg üzleteiben, lehetősége nyílik azonnali központi piaci reakciókra és marketingtámogatására is.
Az e-papír alapú termékcímkék nagyfelbontású, energiát nem igénylő kijelző készülékek, amelyeken - vezeték nélküli adatátvitellel - központilag automatikusan frissíthetők a feliratok és egyéb jelzések mind az eladótérben, mind a raktárakban. Az e-papír alapú termékcímkék előnyeit szerte a világon most kezdik felismerni. A Laurel cégcsoport Magyarország egyik vezető bolti informatikai vállalkozása. A kasszarendszerek, raktári és beltéri marketingmegoldások területén egyik legnagyobb hazai vállalat nemrégiben megkezdte a terjeszkedést a szomszédos országok felé is. A magyar magánszemélyek tulajdonában lévő, 19 éve alapított társaság árbevétele mintegy 1,5 milliárd forint volt 2012 első félévében, fennállása óta ez a legjobb féléves eredménye.
Az e-papír technológiájú kijelző készülékeket gyártó brit ZBD a kiskereskedelmi ágazaton kívül még nyolc más gazdasági ágazat vállalatai számára kínál elektronikus termék-feliratozási megoldásokat - beleértve a motorgyártást, a logisztikát és az egészségügyet is.
A cég címkéző rendszere lehetővé teszi, hogy például termelőüzemekben vagy logisztikai központok raktáraiban a készletkezelési rendszerrel integrálva automatikusan jelenjenek meg a tárolási helyhez rendelt termékinformációk, valamint más, a készletmozgatási folyamatokat lényegesen felgyorsító vonalkódok, számok és piktogramok. A vállalat tavalyi 4,1 millió dolláros forgalmát az idén már 19,6 millió dollárra növelte, ügyfeleinek száma pedig csaknem megháromszorozódott. Mostanra a cég világszerte 700 helyszínen már több mint 3 millió címkét telepített.