SG.hu
Budapesti konferencia az e-mail marketing jövőjéről
Szeptember 13-án Budapesten először kerül megrendezésre az
E-mail marketing 2013 konferencia. Az első ilyen témájú marketing szakmai
esemény témája a közösségi média és az e-mail marketing viszonya.
„A konferencia célja, hogy válaszokat adjunk az e-mail marketing aktuális kérdéseire, valamint bemutassuk a küszöbön álló trendeket. Ez indokolja a “jövőbe mutató” névválasztást is – mondta Koncz Gábor gazdasági informatikus, a Zseron Kft. egyik tulajdonosa. "Az eseménnyel egy rendszeres szakmai fórumot szeretnénk teremteni, amely esettanulmányok, bevált szakmai receptek révén segít a marketing szakembereknek követni az e-mail marketing változásait, valamint aktívan hozzájárul a szakterület fejlődéséhez.”
A közösségi média, különösen a Facebook széles körű elterjedése átalakította az e-mail marketinget. Ezek a változások azonban nem jelentik az e-mail végét, amely a kiadott közlemény szerint még mindig az egyiklegfontosabb és egyben nélkülözhetetlen eszköze az online marketingnek. Utóbbi kijelentést támasztja alá, hogy a Facebook is email címet kér a regisztrációhoz. Ugyanakkor tény, hogy vannak e-mail marketing módszerek, amelyek hatékonysága lecsökkent. Ezeket a módszereket kiváltják az új helyzet szülte lehetőségek, mint a közösségi média és az e-mail marketing integrációja, valamint az okostelefonok nyújtotta új lehetőségek – világította meg a rendezvény hátterét Balogh Gabriella a Zseron marketing szakértője.
A konferencián az online marketing szakma elismert szakértői tartanak előadást, többek között Berényi Konrád (Onlinemarketing.hu Kft.), Damjanovich Nebojsa (Allegroup.hu Kft.), Dobó Mátyás (Endless Solutions Kft.), Forgács Mariann (Be Social). A rendezvény szakmai fővédnöke a Direkt és Interaktív Marketing szövetség, fő támogatója az Allegroup.hu Kft.
„A konferencia célja, hogy válaszokat adjunk az e-mail marketing aktuális kérdéseire, valamint bemutassuk a küszöbön álló trendeket. Ez indokolja a “jövőbe mutató” névválasztást is – mondta Koncz Gábor gazdasági informatikus, a Zseron Kft. egyik tulajdonosa. "Az eseménnyel egy rendszeres szakmai fórumot szeretnénk teremteni, amely esettanulmányok, bevált szakmai receptek révén segít a marketing szakembereknek követni az e-mail marketing változásait, valamint aktívan hozzájárul a szakterület fejlődéséhez.”
A közösségi média, különösen a Facebook széles körű elterjedése átalakította az e-mail marketinget. Ezek a változások azonban nem jelentik az e-mail végét, amely a kiadott közlemény szerint még mindig az egyiklegfontosabb és egyben nélkülözhetetlen eszköze az online marketingnek. Utóbbi kijelentést támasztja alá, hogy a Facebook is email címet kér a regisztrációhoz. Ugyanakkor tény, hogy vannak e-mail marketing módszerek, amelyek hatékonysága lecsökkent. Ezeket a módszereket kiváltják az új helyzet szülte lehetőségek, mint a közösségi média és az e-mail marketing integrációja, valamint az okostelefonok nyújtotta új lehetőségek – világította meg a rendezvény hátterét Balogh Gabriella a Zseron marketing szakértője.
A konferencián az online marketing szakma elismert szakértői tartanak előadást, többek között Berényi Konrád (Onlinemarketing.hu Kft.), Damjanovich Nebojsa (Allegroup.hu Kft.), Dobó Mátyás (Endless Solutions Kft.), Forgács Mariann (Be Social). A rendezvény szakmai fővédnöke a Direkt és Interaktív Marketing szövetség, fő támogatója az Allegroup.hu Kft.