MTI
Mobilinternet-szolgáltatást indít a UPC
Mobilinternet-szolgáltatást indít a UPC Magyarországon a Vodafone-nal együttműködve - jelentette be az UPC vezérigazgatója.
Betzalel Kenigsztein elmondta: a mobilpiacon első lépésként az adatszolgáltatással indít a cég, de a későbbiekben a hangszolgáltatással is megjelenik. A mobilinternettel elsődleges célcsoportként a UPC meglévő ügyfeleit célozzák meg. Ők kiegészítő szolgáltatásként vehetik igénybe, de elérhető nem UPC ügyfelek számára is, csak kevésbé vonzó áron. A szolgáltatást a Vodafone hálózatán nyújtja a UPC. Az új szolgáltatás keddtől már elérhető.
A UPC szélessávú mobilinternet előfizetői havi 1, 3 vagy 6 gigabájt adatmennyiséget használhatnak fel korlátozás nélkül, 7,2 Mbps maximális letöltési sebességgel. Az üzleti előfizetők 4 és 8 gigabájtos csomagok közül választhatnak. A vezérigazgató elmondta, hogy az új szolgáltatás bevezetése illeszkedik a UPC stratégiájába, amelynek másik két fő eleme az akvizíciók, illetve a b2b (business to business) üzletág. A mobilpiac teljesen új terület a vállalat számára, ezért csak megfontoltan és lassan lép erre a területre. A hangszolgáltatás bevezetése komplikáltabb feladat, ezért ezt csak később tervezi a cég, de időpontot nem jelölt meg a cégvezető.
Betzalel Kenigsztein elmondta: a mobilpiacon első lépésként az adatszolgáltatással indít a cég, de a későbbiekben a hangszolgáltatással is megjelenik. A mobilinternettel elsődleges célcsoportként a UPC meglévő ügyfeleit célozzák meg. Ők kiegészítő szolgáltatásként vehetik igénybe, de elérhető nem UPC ügyfelek számára is, csak kevésbé vonzó áron. A szolgáltatást a Vodafone hálózatán nyújtja a UPC. Az új szolgáltatás keddtől már elérhető.
A UPC szélessávú mobilinternet előfizetői havi 1, 3 vagy 6 gigabájt adatmennyiséget használhatnak fel korlátozás nélkül, 7,2 Mbps maximális letöltési sebességgel. Az üzleti előfizetők 4 és 8 gigabájtos csomagok közül választhatnak. A vezérigazgató elmondta, hogy az új szolgáltatás bevezetése illeszkedik a UPC stratégiájába, amelynek másik két fő eleme az akvizíciók, illetve a b2b (business to business) üzletág. A mobilpiac teljesen új terület a vállalat számára, ezért csak megfontoltan és lassan lép erre a területre. A hangszolgáltatás bevezetése komplikáltabb feladat, ezért ezt csak később tervezi a cég, de időpontot nem jelölt meg a cégvezető.