Napi Online

Kicsivel nőttek a média online bevételei

Az előző év azonos időszakához képest másfél százalékos növekedést regisztrálhattunk, amikor az IAB Hungary - együttműködésben a PwC-vel - negyedéves online reklámbevételi indexet (NORI) tett közzé.

Az online reklámköltési adatokat évek óta összesítő IAB Hungary az idei évtől negyedéves reklámbevételi mutatóval, az IAB Adex NORI rendszeres nyilvános közlésével járul hozzá a magyar online média fejlődéséhez - közölte lapunkkal a cég. Az IAB Hungary Médiaszekció tagjainak önkéntes adatbevallásából a PwC közreműködésével összeállított IAB Adex NORI index negyedéves összehasonlításban, év/év alapon nyújt tájékoztatást a magyar online reklámpiacról érintett részéről. Az IAB Adex NORI az önbevallásban résztvevő cégek net-net display és eDM típusú összesített bevételeiből számított piacméret változást mutatja. Az index nem tartalmazza ugyanakkor a mobil, search, listing és az eDM-en kívüli email marketing típusú bevételeket. A készítők szerint a bevallók széles köre garantálja, hogy a mutató átfogó képet adjon a hazai online hirdetési piaci érintett részeinek alakulásáról.

A felmérés alapján az idei év első negyedévben 1,5 százalékkal bővült a bevallásban résztvevő médiacégek és sales house-ok display és eDM bevétele 2011 hasonló időszakához képest - mutatja a most első ízben elkészített online reklámpiaci index. Az IAB Adex NORI 2012 első negyedéves értéke ugyancsak +1,5 százalék, azaz az első negyedévben egy év alatt 1,5 százalékkal bővült az IAB Médiaszekció bevalló tagjainak összesített display és eDM típusú net-net bevétele.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!