Napi Online
Halkan vergődik a Yahoo
A vártnak megfelelő, 296 millió dolláros negyedik negyedéves nyereségről számolt be a Yahoo!, ami ötszázalékos esést jelent a tavalyi azonos időszakhoz képest.
A társaság bevételei − a partnereknek fizetett jutalékot kiszűrve − 1,17 milliárd dollárra mérséklődtek a negyedév során, ez némileg elmaradt a konszenzustól. A visszaesésért a reklámbevételek lemorzsolódása, illetve a nézettség visszaesése okolható, amely leginkább a közösségi oldalak, így a Facebook térnyerésének tudható be. Az eredmény lassú, de biztos romlása nagy kihívás elé állítja a januárban kinevezett új vezérigazgatót.
A PayPaltől átigazolt Scott Thompson az alapító Jerry Yang távozása után valószínűleg az ázsiai érdekeltségek, így az Alibaba- és a Yahoo Japan-részesedések értékesítésével kezdheti a cég gatyába rázását, ám a fő cél a reklámbevételek felpörgetése és a piaci részesedés visszahódítása.
A társaság bevételei − a partnereknek fizetett jutalékot kiszűrve − 1,17 milliárd dollárra mérséklődtek a negyedév során, ez némileg elmaradt a konszenzustól. A visszaesésért a reklámbevételek lemorzsolódása, illetve a nézettség visszaesése okolható, amely leginkább a közösségi oldalak, így a Facebook térnyerésének tudható be. Az eredmény lassú, de biztos romlása nagy kihívás elé állítja a januárban kinevezett új vezérigazgatót.
A PayPaltől átigazolt Scott Thompson az alapító Jerry Yang távozása után valószínűleg az ázsiai érdekeltségek, így az Alibaba- és a Yahoo Japan-részesedések értékesítésével kezdheti a cég gatyába rázását, ám a fő cél a reklámbevételek felpörgetése és a piaci részesedés visszahódítása.