SG.hu
Indul a Lidl mobilszolgáltatása, a Blue Mobile
A Lidl áruházlánc elsőként az FMCG-szektorban, saját márkás mobilszolgáltatással lép piacra Blue Mobile néven. A távközlési termékek és szolgáltatások számára a Magyar Telekom biztosítja a hátteret. A szolgáltatás 2012. február 1-től lesz elérhető a diszkontlánc valamennyi áruházában, közel 150 értékesítési ponton.
A kiadott közlemény szerint a Lidl saját márkás mobilszolgáltatása keretében önálló SIM-kártyákat és készülékes csomagokat egyaránt kínál, prepaid konstrukcióban. A telefon portfóliót alap-, és középkategóriás termékek alkotják, a kínálatban így megtalálhatók az egészen egyszerű és a modern érintőképernyős készülékek is, amelyek a piaci igényeket széles körűen kielégítik és megfelelnek a vásárlói elvárásoknak. A választék a tervek és kereslet függvényében felső kategóriás készülékekkel is bővülhet a későbbiekben.
"Az új mobilszolgáltatás elindításával célunk, hogy meglévő vásárlóinknak minél több kiegészítő szolgáltatást nyújtsunk a tőlünk megszokott magas minőséggel és kedvező árral. Bízunk benne, hogy virtuális mobilszolgáltatói megjelenésünkkel növeljük vásárlóink elégedettségét és vállalatunk kedvező megítélését. Magyarország legnagyobb távközlési szolgáltatójával, a Magyar Telekommal való együttműködésünk garancia lehet a sikeres piaci szereplésre"- nyilatkozta Grósz Jenő, a Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke.
A Blue Mobile a feltöltőkártyás szegmensben kimagaslóan kedvező flat tarifát nyújt ügyfelei számára, havi díj és hűségnyilatkozat nélkül. A Blue Mobile országos lefedettséget, így folyamatos elérést biztosít felhasználói számára. "A Magyar Telekom komoly lehetőséget lát a Lidllel - mint a magyar piac egyik erős, elismert és kiterjedt értékesítési hálózattal rendelkező áruházláncával - való együttműködésben. A Telekom elsősorban a verseny élénkítését, a piac bővítését és építését kívánja elérni a virtuális távközlési piacra történő belépéssel" - mondta Pataki Róbert, a Magyar Telekom stratégiai és üzletfejlesztési vezérigazgató-helyettese.
A Lidl Németországban már rendelkezik pozitív tapasztalatokkal a mobilszolgáltatások értékesítése területén, évek óta jelen van a mobilszolgáltatói szegmensben Lidl Mobile néven. A Telefónica (O2) viszonteladói partnereként feltöltőkártyás ajánlatokat értékesít, melyek hang és adatszolgáltatást egyaránt tartalmaznak.
A kiadott közlemény szerint a Lidl saját márkás mobilszolgáltatása keretében önálló SIM-kártyákat és készülékes csomagokat egyaránt kínál, prepaid konstrukcióban. A telefon portfóliót alap-, és középkategóriás termékek alkotják, a kínálatban így megtalálhatók az egészen egyszerű és a modern érintőképernyős készülékek is, amelyek a piaci igényeket széles körűen kielégítik és megfelelnek a vásárlói elvárásoknak. A választék a tervek és kereslet függvényében felső kategóriás készülékekkel is bővülhet a későbbiekben.
"Az új mobilszolgáltatás elindításával célunk, hogy meglévő vásárlóinknak minél több kiegészítő szolgáltatást nyújtsunk a tőlünk megszokott magas minőséggel és kedvező árral. Bízunk benne, hogy virtuális mobilszolgáltatói megjelenésünkkel növeljük vásárlóink elégedettségét és vállalatunk kedvező megítélését. Magyarország legnagyobb távközlési szolgáltatójával, a Magyar Telekommal való együttműködésünk garancia lehet a sikeres piaci szereplésre"- nyilatkozta Grósz Jenő, a Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke.
A Blue Mobile a feltöltőkártyás szegmensben kimagaslóan kedvező flat tarifát nyújt ügyfelei számára, havi díj és hűségnyilatkozat nélkül. A Blue Mobile országos lefedettséget, így folyamatos elérést biztosít felhasználói számára. "A Magyar Telekom komoly lehetőséget lát a Lidllel - mint a magyar piac egyik erős, elismert és kiterjedt értékesítési hálózattal rendelkező áruházláncával - való együttműködésben. A Telekom elsősorban a verseny élénkítését, a piac bővítését és építését kívánja elérni a virtuális távközlési piacra történő belépéssel" - mondta Pataki Róbert, a Magyar Telekom stratégiai és üzletfejlesztési vezérigazgató-helyettese.
A Lidl Németországban már rendelkezik pozitív tapasztalatokkal a mobilszolgáltatások értékesítése területén, évek óta jelen van a mobilszolgáltatói szegmensben Lidl Mobile néven. A Telefónica (O2) viszonteladói partnereként feltöltőkártyás ajánlatokat értékesít, melyek hang és adatszolgáltatást egyaránt tartalmaznak.