Alex
Játékosoknak szánt Razer laptop
A Razer bejelentette speciálisan játékosoknak szánt laptopját, mely nagy teljesítményt ígér egy karcsú, hordozható eszközben. Felhasználói felületét a játékélmény előtérbe helyezésével tervezték.
A cég szerint a PC ipar soha nem volt még ennyire sivár, mint napjainkban. A Hewlett-Packard, a világ legnagyobb PC gyártója nemrég bejelentette, hogy mérlegeli a PC piacról történő kivonulás lehetőségét. Véleményük szerint a PC gyártóknál egyre inkább háttérbe szorul a design és a technológiai fejlesztések, miközben a munkák kiszervezése és a költségcsökkentés válik elsődlegessé,és elmaradozik az innováció. A játékkonzolok kihasználták a PC iparban tapasztalható pangást, és mind a játékosok, mind a fejlesztők figyelmét olyan mértékben meg tudták ragadni, hogy ma már a több-platformra is elkészülő játékok PC verziói a konzolos verziók középszerű portjaivá váltak. Ebben lát lehetőséget a Razer, mely azt szeretné, ha a játékosok és a fejlesztők elsődleges választott platformként térjenek vissza a PC-hez.
Napjaink játékra fejlesztett hordozható rendszerei a hordozhatóság, a forma és a teljesítmény közötti kompromisszum jegyében születtek meg. Ugyan az ilyen gépeken jól futnak a játékok, viszont vastagok és nehezek. A cég szerint itt egy piaci rés van, melybe alumínium vázú, 2,24 cm-es vastag és 3,16 kilós masinájuk (mely nem nevezhető kevésnek) pont befér. Teljesítménye természetesen kiemelkedő: 2,8 GHz-es Intel Core™ i7 2640M processzort, 8 GB 1333MHz-ez DDR3-as memóriát és NVIDIA GeForce GT 555M videókártyát tartalmaz 2 GB grafikus memóriával. A látványt egy 1920x1080 pixeles LED-backlit technológiás 17"-es kijelzőn jeleníti meg.
Legérdekesebb a Switchblade felhasználói felület, amely 10 dinamikus, adaptív, tapintásérzékeny gombot tartalmaz. Ezek által könnyedén elérhetőek a játékbeli parancsok, a LCD pedig kétféle módban is használható. Az elsőben a játékbeli információkat jelenít meg, ha csatlakoztatva van egy egér, a másodikban pedig maga az LCD panel válik egy multi-touchos felületté, amely kiválóan használható olyankor is, amikor egy egér nem.
A cég szerint a PC ipar soha nem volt még ennyire sivár, mint napjainkban. A Hewlett-Packard, a világ legnagyobb PC gyártója nemrég bejelentette, hogy mérlegeli a PC piacról történő kivonulás lehetőségét. Véleményük szerint a PC gyártóknál egyre inkább háttérbe szorul a design és a technológiai fejlesztések, miközben a munkák kiszervezése és a költségcsökkentés válik elsődlegessé,és elmaradozik az innováció. A játékkonzolok kihasználták a PC iparban tapasztalható pangást, és mind a játékosok, mind a fejlesztők figyelmét olyan mértékben meg tudták ragadni, hogy ma már a több-platformra is elkészülő játékok PC verziói a konzolos verziók középszerű portjaivá váltak. Ebben lát lehetőséget a Razer, mely azt szeretné, ha a játékosok és a fejlesztők elsődleges választott platformként térjenek vissza a PC-hez.
Napjaink játékra fejlesztett hordozható rendszerei a hordozhatóság, a forma és a teljesítmény közötti kompromisszum jegyében születtek meg. Ugyan az ilyen gépeken jól futnak a játékok, viszont vastagok és nehezek. A cég szerint itt egy piaci rés van, melybe alumínium vázú, 2,24 cm-es vastag és 3,16 kilós masinájuk (mely nem nevezhető kevésnek) pont befér. Teljesítménye természetesen kiemelkedő: 2,8 GHz-es Intel Core™ i7 2640M processzort, 8 GB 1333MHz-ez DDR3-as memóriát és NVIDIA GeForce GT 555M videókártyát tartalmaz 2 GB grafikus memóriával. A látványt egy 1920x1080 pixeles LED-backlit technológiás 17"-es kijelzőn jeleníti meg.
Legérdekesebb a Switchblade felhasználói felület, amely 10 dinamikus, adaptív, tapintásérzékeny gombot tartalmaz. Ezek által könnyedén elérhetőek a játékbeli parancsok, a LCD pedig kétféle módban is használható. Az elsőben a játékbeli információkat jelenít meg, ha csatlakoztatva van egy egér, a másodikban pedig maga az LCD panel válik egy multi-touchos felületté, amely kiválóan használható olyankor is, amikor egy egér nem.