MTI
Tilos a Twitter és a Facebook a francia tévében
Nem ejthetik ki a jövőben a közösségi portálok neveit, így a Twitter és a Facebook szavakat a francia televíziók és rádiók adásban lévő kollégái, mert a médiahatóság szerint a népszerű oldalak nevének használata reklámozásnak minősül.
Az állomások továbbra is beszélhetnek a közösségi hálóról, annak két leglátogatottabb helyéről, de csak úgy, hogy körülírják őket. Internethasználók szerint a kormányzat túlságosan is nagy lelkesedéssel szabályozza az újmédiát és az internet világát. A francia műsorszóróknak nehéz dolguk lesz, mert más országok példáját követve szintén jelen vannak a közösségi portálokon, mindenekelőtt a Facebookon és a Twitteren, hogy még szorosabbra fűzzék a kapcsolatot a közönséggel.
Francia álláspont szerint a piacvezető szereplők emlegetése csak további reklámot jelentene a honlapok számára, a kisebb közösségi portálok azonban vegyes érzésekkel fogadták a szigorítást. "Egyensúlyt kellene találni a szabadság és a méltányosság között" - mondta Emmanuel Cassimatis, a Goodwizz.com nevű oldal alapítója.
Az állomások továbbra is beszélhetnek a közösségi hálóról, annak két leglátogatottabb helyéről, de csak úgy, hogy körülírják őket. Internethasználók szerint a kormányzat túlságosan is nagy lelkesedéssel szabályozza az újmédiát és az internet világát. A francia műsorszóróknak nehéz dolguk lesz, mert más országok példáját követve szintén jelen vannak a közösségi portálokon, mindenekelőtt a Facebookon és a Twitteren, hogy még szorosabbra fűzzék a kapcsolatot a közönséggel.
Francia álláspont szerint a piacvezető szereplők emlegetése csak további reklámot jelentene a honlapok számára, a kisebb közösségi portálok azonban vegyes érzésekkel fogadták a szigorítást. "Egyensúlyt kellene találni a szabadság és a méltányosság között" - mondta Emmanuel Cassimatis, a Goodwizz.com nevű oldal alapítója.