SG.hu
Mobilos szolgáltatásokat vezet be az Air France
Az Air France a legmodernebb mobil technológiákra épülő két új ingyenes szolgáltatást vezet be.
A cég közleménye szerint az Air France Connect egy ingyenes szolgáltatás, előfizetés vagy tagsági viszony nélkül, amin keresztül az ügyfelek az utazásukkal kapcsolatos módosításokról és váratlan helyzetekről értesülhetnek. A cég széleskörű proaktív szolgáltatást nyújt az összes utasának az egész hálózata vonatkozásában. A mobil weboldal és alkalmazás használatával az ügyfelek közvetlenül a mobiltelefonjukon keresztül vásárolhatnak jegyet, és kezelhetik a foglalásukat.
Az Air France Connect valós idejű információkat szolgáltat. A foglalás során megadott mobiltelefon-szám és e-mail cím segítségével a légitársaság az indulás előtti 14 naptól kezdődően értesíti az ügyfeleit telefonhívás, sms üzenet vagy e-mail útján a járat esetleges törlése, késedelme vagy a beszálló kapu módosítása esetén, vagy felszállás után az esetleges késedelmes csomagszállítás esetén. Ez egy ingyenes szolgáltatás, és kezdetben nyolc nyelven lesz elérhető.
Az Air France Connect bevezetése a 2010 decemberében és 2011 januárjában megrendezett két tesztidőszakot követően történt. A szolgáltatás bevezetése óta már 620 000 e-mail és sms üzenet lett kiküldve. A vállalat megjegyzi, hogy az ügyfelektől kapott első visszajelzések arra engednek következtetni, hogy az sms üzenet hatékony kommunikációs eszköz, ami hasznos és teljeskörű információt közvetít.
A cég közleménye szerint az Air France Connect egy ingyenes szolgáltatás, előfizetés vagy tagsági viszony nélkül, amin keresztül az ügyfelek az utazásukkal kapcsolatos módosításokról és váratlan helyzetekről értesülhetnek. A cég széleskörű proaktív szolgáltatást nyújt az összes utasának az egész hálózata vonatkozásában. A mobil weboldal és alkalmazás használatával az ügyfelek közvetlenül a mobiltelefonjukon keresztül vásárolhatnak jegyet, és kezelhetik a foglalásukat.
Az Air France Connect valós idejű információkat szolgáltat. A foglalás során megadott mobiltelefon-szám és e-mail cím segítségével a légitársaság az indulás előtti 14 naptól kezdődően értesíti az ügyfeleit telefonhívás, sms üzenet vagy e-mail útján a járat esetleges törlése, késedelme vagy a beszálló kapu módosítása esetén, vagy felszállás után az esetleges késedelmes csomagszállítás esetén. Ez egy ingyenes szolgáltatás, és kezdetben nyolc nyelven lesz elérhető.
Az Air France Connect bevezetése a 2010 decemberében és 2011 januárjában megrendezett két tesztidőszakot követően történt. A szolgáltatás bevezetése óta már 620 000 e-mail és sms üzenet lett kiküldve. A vállalat megjegyzi, hogy az ügyfelektől kapott első visszajelzések arra engednek következtetni, hogy az sms üzenet hatékony kommunikációs eszköz, ami hasznos és teljeskörű információt közvetít.