SG.hu
A Vodafone a Sziget főszponzora lett
A Vodafone és a Sziget között kötött együttműködési megállapodás keretében a mobilszolgáltató a Fesztivál "bemutatja" kategóriájú főszponzora lett.
A Vodafone olyan mobilpénztárca (mobil payment), mobil média és "gép-gép közötti" (machine to machine) megoldások sorával jelentkezik majd a fesztiválon, amely mind a hazai-, mind a külföldi sziget-látogatók számára kényelmesebbé teheti a fesztiválozást. A Virtuális Szigeten elindul a Vodafone Sziget program mobilinformáció több nyelven. Ugyanakkor számos kifejezetten a Vodafone előfizetőinek kedvező szolgáltatást is napvilágot lát - például mobilon is vásárolhatnak majd napijegyet, vagy akár mobillal is fizethetnek egyes termékekért, elsőként a kávéért.
Beck György, a Vodafone elnök-vezérigazgatója hozzátette: "Az együttműködéssel kettős célunk van. Egyrészt aktívan hozzá kívánunk járulni ahhoz, hogy a PICK szalámi és a tokaji borok mellett hazánk egyik legismertebb hungarikuma, a Sziget Fesztivál tovább folytathassa térhódítását. Másrészt úgy gondoljuk, hogy a Fesztivál többszázezer látogatója egy olyan ’technológia rajongó’ (early adopter) közösséget alkot, amelynek segítségével a Vodafone sikerrel tesztelheti le a még titkos, fejlesztés alatt álló szolgáltatásait és termékeit."
A Vodafone olyan mobilpénztárca (mobil payment), mobil média és "gép-gép közötti" (machine to machine) megoldások sorával jelentkezik majd a fesztiválon, amely mind a hazai-, mind a külföldi sziget-látogatók számára kényelmesebbé teheti a fesztiválozást. A Virtuális Szigeten elindul a Vodafone Sziget program mobilinformáció több nyelven. Ugyanakkor számos kifejezetten a Vodafone előfizetőinek kedvező szolgáltatást is napvilágot lát - például mobilon is vásárolhatnak majd napijegyet, vagy akár mobillal is fizethetnek egyes termékekért, elsőként a kávéért.
Beck György, a Vodafone elnök-vezérigazgatója hozzátette: "Az együttműködéssel kettős célunk van. Egyrészt aktívan hozzá kívánunk járulni ahhoz, hogy a PICK szalámi és a tokaji borok mellett hazánk egyik legismertebb hungarikuma, a Sziget Fesztivál tovább folytathassa térhódítását. Másrészt úgy gondoljuk, hogy a Fesztivál többszázezer látogatója egy olyan ’technológia rajongó’ (early adopter) közösséget alkot, amelynek segítségével a Vodafone sikerrel tesztelheti le a még titkos, fejlesztés alatt álló szolgáltatásait és termékeit."