SG.hu
Elektronikus számla a Pannonntól
A Pannon elérhetővé tette az elektronikus számla szolgáltatást, mellyel az ügyfelek egyszerűen, gyorsan és kényelmesen, valamint papír- és környezetkímélő módon férhetnek hozzá számláikhoz.
A szolgáltatás bármelyik üzleti és lakossági számlás, valamint új generációs kártyás előfizetéssel rendelkező ügyfelüknek elérhető, igénybevétele nem jár plusz költséggel. Az elektronikus számla egyenértékű a papíralapú számlával, ám annál használata jóval egyszerűbb, gyorsabb. Segítségével az ügyfelek számláikat bárhonnan biztonságosan elérhetik, ahol rendelkezésre áll internet-kapcsolat, az aktuális számla megérkezéséről pedig e-mailben értesítést küldenek.
"Az elektronikus számla fontos mérföldkő a környezettudatos gyakorlati lépések sorában, és bevezetésével egyúttal szeretnénk ügyfeleink életét is egyszerűbbé, kényelmesebbé tenni oly módon, hogy a papírkímélő szolgáltatás igénybevételével közben ők is tehetnek a környezet védelméért" - mondta el a szolgáltatással kapcsolatban Anders Jensen, a Pannon vezérigazgatója. Amennyiben a Pannon összes számlás (mind hangalapú, mind pedig mobilinternet) ügyfele igénybe venné az elektronikus számla szolgáltatást, éves szinten mintegy 150 tonna papírt takarítanánk meg, és ezzel 2500 fát mentenénk meg a kivágástól.
A szolgáltatás bármelyik üzleti és lakossági számlás, valamint új generációs kártyás előfizetéssel rendelkező ügyfelüknek elérhető, igénybevétele nem jár plusz költséggel. Az elektronikus számla egyenértékű a papíralapú számlával, ám annál használata jóval egyszerűbb, gyorsabb. Segítségével az ügyfelek számláikat bárhonnan biztonságosan elérhetik, ahol rendelkezésre áll internet-kapcsolat, az aktuális számla megérkezéséről pedig e-mailben értesítést küldenek.
"Az elektronikus számla fontos mérföldkő a környezettudatos gyakorlati lépések sorában, és bevezetésével egyúttal szeretnénk ügyfeleink életét is egyszerűbbé, kényelmesebbé tenni oly módon, hogy a papírkímélő szolgáltatás igénybevételével közben ők is tehetnek a környezet védelméért" - mondta el a szolgáltatással kapcsolatban Anders Jensen, a Pannon vezérigazgatója. Amennyiben a Pannon összes számlás (mind hangalapú, mind pedig mobilinternet) ügyfele igénybe venné az elektronikus számla szolgáltatást, éves szinten mintegy 150 tonna papírt takarítanánk meg, és ezzel 2500 fát mentenénk meg a kivágástól.