MTI
Vizuális keresővel bővült a Microsoft böngészője
Vizuális keresési lehetőséggel bővült a Bing, a Microsoft saját fejlesztésű böngészője. Az új alkalmazással a keresési eredmények szöveges hivatkozások helyett képekben jelennek meg.
Az amerikai szoftveróriás a gazdag multimédiás tartalommal rendelkező oldalak létrehozására alkotott Silverlight modulját használta fel a vizuális keresőprogram összeállításához. A jelenlegi tesztváltozatban az automatikus keresési algoritmusok és nagyteljesítményű számítógépek helyett emberek rendszerezik a honlapokat. A tesztbemutatóra - www.bing.com/visualsearch - mintegy 50 kategóriát gyűjtöttek össze, amelyek között a kedvelt úti céloktól kezdve a mozifilmeken át a híres emberekig lehet képek alapján keresni.
A Microsoft reményei szerint a májusban bemutatott keresőmotor új funkciója méltó ellenfele lehet a Google keresőjének, amely a kifinomult keresőalgoritmusaival a legnépszerűbb böngészőnek számít. Yusuf Mehdi, a Microsoft rangidős alelnöke szerint a jövőben egyre többen választják a grafikus keresési lehetőségeket, és ez jelentős változást hoz majd a keresési szokásokban.
Augusztusi statisztikai adatok szerint a Bing népszerűsége 10,7 százalékra emelkedett, miközben a Google 64,6 százalékkal továbbra is az első helyen áll.
Az amerikai szoftveróriás a gazdag multimédiás tartalommal rendelkező oldalak létrehozására alkotott Silverlight modulját használta fel a vizuális keresőprogram összeállításához. A jelenlegi tesztváltozatban az automatikus keresési algoritmusok és nagyteljesítményű számítógépek helyett emberek rendszerezik a honlapokat. A tesztbemutatóra - www.bing.com/visualsearch - mintegy 50 kategóriát gyűjtöttek össze, amelyek között a kedvelt úti céloktól kezdve a mozifilmeken át a híres emberekig lehet képek alapján keresni.
A Microsoft reményei szerint a májusban bemutatott keresőmotor új funkciója méltó ellenfele lehet a Google keresőjének, amely a kifinomult keresőalgoritmusaival a legnépszerűbb böngészőnek számít. Yusuf Mehdi, a Microsoft rangidős alelnöke szerint a jövőben egyre többen választják a grafikus keresési lehetőségeket, és ez jelentős változást hoz majd a keresési szokásokban.
Augusztusi statisztikai adatok szerint a Bing népszerűsége 10,7 százalékra emelkedett, miközben a Google 64,6 százalékkal továbbra is az első helyen áll.