SG.hu
A legnépszerűbb bannerek a magyar interneten
Tudja Ön, hogy melyik bannerből jelent meg a legtöbb Magyarországon? Tudta, hogy egy év alatt több mint hárommilliárd bannermegjelenésben hirdettek cégek könyveket?
Az internetes hirdetések azért is nagyon népszerűek, mert könnyen és pontosan mérhetőek. Ezért is jelennek meg rendszeresen olyan statisztikák, amelyek a felhasználói szokásokról és az internetezők által használt szoftverekről adnak kimutatást. Egy új weboldal most ezeket a statisztikákat teszi folyamatosan elérhetővé. A http://adstat.adverticum.hu oldalon elérhető adatok alapján a hazai felhasználók közel 42%-a használt Firefox 3-as böngészőt 2009 júniusában. De azt is megtudhatjuk, hogy a Microsoft Silverlight böngésző kiegészítő elterjedtsége 2009 első félévében közel 7 százalékponttal növekedett.
A megszokott adatok mellett az Adverticum két különlegességgel is jelentkezik. Egyik az iparági elemzések, amely negyedéves bontásban vizsgálja, hogy a különböző iparágak milyen mennyiségű bannert jelentettek meg az Adverticum hirdetés-kiszolgálóján keresztül. A másik egy olyan statisztika, amelyből kiderül, hogy egy év alatt a különböző bannerméretekből hány darab jelent meg, és azokra hányszor kattintottak.
Az Adverticum Zrt. az IAB Magyarország tagjaként kiemelten fontosnak tartja a szabványos hirdetési formátumok elterjedését, ezért is érzi lényegesnek megmutatni, hogy milyen nagyszámú eltérő méretű kreatívot használ a magyar hirdetési piac. A különböző méretek miatt volt szükséges a hirdetési formátumokat két részre bontani az oldalon, hiszen több mint 400 olyan egyedi bannerméret van, amelyet csak egy-egy kampányban használtak az Adverticum AdServeren keresztül.
Az internetes hirdetések azért is nagyon népszerűek, mert könnyen és pontosan mérhetőek. Ezért is jelennek meg rendszeresen olyan statisztikák, amelyek a felhasználói szokásokról és az internetezők által használt szoftverekről adnak kimutatást. Egy új weboldal most ezeket a statisztikákat teszi folyamatosan elérhetővé. A http://adstat.adverticum.hu oldalon elérhető adatok alapján a hazai felhasználók közel 42%-a használt Firefox 3-as böngészőt 2009 júniusában. De azt is megtudhatjuk, hogy a Microsoft Silverlight böngésző kiegészítő elterjedtsége 2009 első félévében közel 7 százalékponttal növekedett.
A megszokott adatok mellett az Adverticum két különlegességgel is jelentkezik. Egyik az iparági elemzések, amely negyedéves bontásban vizsgálja, hogy a különböző iparágak milyen mennyiségű bannert jelentettek meg az Adverticum hirdetés-kiszolgálóján keresztül. A másik egy olyan statisztika, amelyből kiderül, hogy egy év alatt a különböző bannerméretekből hány darab jelent meg, és azokra hányszor kattintottak.
Az Adverticum Zrt. az IAB Magyarország tagjaként kiemelten fontosnak tartja a szabványos hirdetési formátumok elterjedését, ezért is érzi lényegesnek megmutatni, hogy milyen nagyszámú eltérő méretű kreatívot használ a magyar hirdetési piac. A különböző méretek miatt volt szükséges a hirdetési formátumokat két részre bontani az oldalon, hiszen több mint 400 olyan egyedi bannerméret van, amelyet csak egy-egy kampányban használtak az Adverticum AdServeren keresztül.