MTI
Zavarba hozta egy gyerek a BlackBerry gyártóit
Zavarba hozta egy gyerek a világ egyik legkeresettebb okostelefonja, a BlackBerry gyártóit.
"Fognak főleg gyerekek számára telefont készíteni, hogy az anyukám megengedje, hogy nekem is legyen?" - szegezte a fejlesztőknek a kérdést kedden a hallgatóság soraiban ülő gyerek a kanadai Research in Motion (RIM) részvényeseinek éves közgyűlésén. A világ második legnagyobb okostelefon-gyártója elsősorban vezető beosztású felhasználók számára fejlesztette ki a készüléket - ezt használja Barack Obama amerikai elnök is.
A váratlan kérdés némi hümmögésre késztette a RIM főnökeit, Jim Balsillie-t és Mike Lazaridist, de azért végül kivágták a rezet. "Tudod, rengeteg lehetőség van, és ha a mostani BlackBerryk nem tetszenek a mamádnak, remélhetőleg a következő tetszeni fog" - válaszolta Lazaridis.
Az egyébként eseménytelen közgyűlésen a RIM vezetősége bejelentette, hogy kampányt indít termékei promóciójára, ennek keretében például támogatják a népszerű rockegyüttes, a U2 360 Tour elnevezésű koncertkörútját. A RIM negyedszázados története során az ipari felhasználók igényeit elégítette ki, s csak az elmúlt három évben fordult az általános fogyasztói piac felé.
"Fognak főleg gyerekek számára telefont készíteni, hogy az anyukám megengedje, hogy nekem is legyen?" - szegezte a fejlesztőknek a kérdést kedden a hallgatóság soraiban ülő gyerek a kanadai Research in Motion (RIM) részvényeseinek éves közgyűlésén. A világ második legnagyobb okostelefon-gyártója elsősorban vezető beosztású felhasználók számára fejlesztette ki a készüléket - ezt használja Barack Obama amerikai elnök is.
A váratlan kérdés némi hümmögésre késztette a RIM főnökeit, Jim Balsillie-t és Mike Lazaridist, de azért végül kivágták a rezet. "Tudod, rengeteg lehetőség van, és ha a mostani BlackBerryk nem tetszenek a mamádnak, remélhetőleg a következő tetszeni fog" - válaszolta Lazaridis.
Az egyébként eseménytelen közgyűlésen a RIM vezetősége bejelentette, hogy kampányt indít termékei promóciójára, ennek keretében például támogatják a népszerű rockegyüttes, a U2 360 Tour elnevezésű koncertkörútját. A RIM negyedszázados története során az ipari felhasználók igényeit elégítette ki, s csak az elmúlt három évben fordult az általános fogyasztói piac felé.