SG.hu
Tavaly még növekedett a Vodafone eredménye
A Vodafone Magyarország számos új szolgáltatást vezetett be a harmadik negyedévben, és most bíztató eredményeket jelentettek be.
A Vodafone Magyarország ma bejelentette a 2008. december 31-én zárult harmadik negyedévre vonatkozó pénzügyi eredményeit. A Vodafone pénzügyi éve április 1-jétől kezdődik és március 31-én ér véget. A cég harmadik negyedéves bevétele 1%-kal növekedett a jelenlegi nehéz gazdasági környezetben, az EU roaming-szabályozásának és a mobil végződtetési díjakra vonatkozó díjcsökkentésének ellenére. A távközlési vállalat emellett 11,7%-kal bővítette ügyfeleinek számát a 2007-es év harmadik negyedévéhez képest.
A vállalat piaci részesedése 0,2%-kal növekedett éves szinten (az NHH adatai szerint a Vodafone 2008. decemberi aránya 21,86%). A cég hálózatán mért adatforgalom több mint háromszorosára emelkedett az előző évhez képest, míg a mobilinternetes előfizetők száma 2,7-szeresére bővült. 2008 folyamán a Vodafone a piachoz képest gyorsabban növelte ügyfeleinek számát, és a növekedés aránya magasabb volt a piaci részesedésénél is.
"A Vodafone Magyarország harmadik negyedéves eredményei azt mutatják, hogy a helyes úton haladunk és folytatnunk kell stratégiánk megvalósítását. Első számú célunk mindig is az ügyfél-elégedettség volt, ezt alátámasztják kiváló ügyfélelégedettségi mutatóink. - mondta dr. Beck György, a társaság vezérigazgatója. "A mostani, krízissel teli időszakban örömmel jelentettük be az új Regionális Ügyfélszolgálati Központunk miskolci megalapítását - ahova mostanáig már több mint kétezren jelentkeztek Magyarország iránti hosszú távú elkötelezettségünket is mutatja. a Magyar Vízilabda Szövetség-gel kötött négy éves szerződésünk."
A Vodafone Magyarország ma bejelentette a 2008. december 31-én zárult harmadik negyedévre vonatkozó pénzügyi eredményeit. A Vodafone pénzügyi éve április 1-jétől kezdődik és március 31-én ér véget. A cég harmadik negyedéves bevétele 1%-kal növekedett a jelenlegi nehéz gazdasági környezetben, az EU roaming-szabályozásának és a mobil végződtetési díjakra vonatkozó díjcsökkentésének ellenére. A távközlési vállalat emellett 11,7%-kal bővítette ügyfeleinek számát a 2007-es év harmadik negyedévéhez képest.
A vállalat piaci részesedése 0,2%-kal növekedett éves szinten (az NHH adatai szerint a Vodafone 2008. decemberi aránya 21,86%). A cég hálózatán mért adatforgalom több mint háromszorosára emelkedett az előző évhez képest, míg a mobilinternetes előfizetők száma 2,7-szeresére bővült. 2008 folyamán a Vodafone a piachoz képest gyorsabban növelte ügyfeleinek számát, és a növekedés aránya magasabb volt a piaci részesedésénél is.
"A Vodafone Magyarország harmadik negyedéves eredményei azt mutatják, hogy a helyes úton haladunk és folytatnunk kell stratégiánk megvalósítását. Első számú célunk mindig is az ügyfél-elégedettség volt, ezt alátámasztják kiváló ügyfélelégedettségi mutatóink. - mondta dr. Beck György, a társaság vezérigazgatója. "A mostani, krízissel teli időszakban örömmel jelentettük be az új Regionális Ügyfélszolgálati Központunk miskolci megalapítását - ahova mostanáig már több mint kétezren jelentkeztek Magyarország iránti hosszú távú elkötelezettségünket is mutatja. a Magyar Vízilabda Szövetség-gel kötött négy éves szerződésünk."