Gyurkity Péter
Az előadók is részesedhetnek a YouTube bevételeiből
A videómegosztó portál fontos megállapodást készít elő Hollywooddal: terveik között szerepel az eredeti tartalmak megjelentetése, valamint a reklámbevételek megosztása az azokat készítő hírességekkel.
A New York Times még a múlt hétenszámolt be arról, hogy a YouTube jelenleg is tárgyalásokat folytat a William Morris ügynökséggel egy speciális megállapodásról, amely reményeik szerint lehetővé teszi a portál kínálatának kiegészítését, mégpedig egyedi, kifejezetten az oldal számára készített tartalmakkal. Ennek érdekében bizonyos engedményekre is hajlandók, az előadók közül azonban nem mindenki használná ki azonnal az új potenciális bevételi forrást.
A William Morris többek között olyan színészeket képvisel, mint Denzel Washington, illetve Russel Crowe, a rendezők sorában megtaláljuk J.J. Abrams és Michael Bay nevét, és akkor nem említettük az előadók népes táborát. A megállapodás a YouTube Gold elnevezésű programot indítaná útjára, amelynek keretében az előadók külön anyagokkal jelennének meg a portálon, utóbbi pedig természetesen hirdetésekkel egészítené ki az egyes felvételeket. Ez számukra igencsak fontos lenne, hiszen jelenleg ezen hirdetések nem jelennek meg a felhasználók által készített egyedi videók alatt és mellett, így a teljes kínálat csak egy részénél számíthatnak bevételre.
Az előadók részesülnének a reklámbevételekből, így számukra egy új bevételi forrás jönne ezáltal létre. Egyes értesülések szerint azonban Hollywoodban nem mindenki örülne egy ilyen szövetségnek, mivel ez számukra többletmunkát eredményezne - a YouTube nem igazán érdekelt a máshol már látható anyagokban, ők leginkább egyedi produktumokra vágynak, amelyek csak és kizárólag a videómegosztó portálon lennének hozzáférhetők.
Amennyiben tehát létrejön az egyezség, érdekes egyedi tartalmakra számíthatunk az oldalon, amelyek máshol nem jelennének meg - sok múlik azonban azon, hogy pontosan milyen részletekben állapodnak majd meg a felek.
A New York Times még a múlt hétenszámolt be arról, hogy a YouTube jelenleg is tárgyalásokat folytat a William Morris ügynökséggel egy speciális megállapodásról, amely reményeik szerint lehetővé teszi a portál kínálatának kiegészítését, mégpedig egyedi, kifejezetten az oldal számára készített tartalmakkal. Ennek érdekében bizonyos engedményekre is hajlandók, az előadók közül azonban nem mindenki használná ki azonnal az új potenciális bevételi forrást.
A William Morris többek között olyan színészeket képvisel, mint Denzel Washington, illetve Russel Crowe, a rendezők sorában megtaláljuk J.J. Abrams és Michael Bay nevét, és akkor nem említettük az előadók népes táborát. A megállapodás a YouTube Gold elnevezésű programot indítaná útjára, amelynek keretében az előadók külön anyagokkal jelennének meg a portálon, utóbbi pedig természetesen hirdetésekkel egészítené ki az egyes felvételeket. Ez számukra igencsak fontos lenne, hiszen jelenleg ezen hirdetések nem jelennek meg a felhasználók által készített egyedi videók alatt és mellett, így a teljes kínálat csak egy részénél számíthatnak bevételre.
Az előadók részesülnének a reklámbevételekből, így számukra egy új bevételi forrás jönne ezáltal létre. Egyes értesülések szerint azonban Hollywoodban nem mindenki örülne egy ilyen szövetségnek, mivel ez számukra többletmunkát eredményezne - a YouTube nem igazán érdekelt a máshol már látható anyagokban, ők leginkább egyedi produktumokra vágynak, amelyek csak és kizárólag a videómegosztó portálon lennének hozzáférhetők.
Amennyiben tehát létrejön az egyezség, érdekes egyedi tartalmakra számíthatunk az oldalon, amelyek máshol nem jelennének meg - sok múlik azonban azon, hogy pontosan milyen részletekben állapodnak majd meg a felek.