SG.hu
Vodafone: Regionális Ügyfélszolgálati Központ Miskolcon
A Vodafone Magyarország, Miskolc Megyei Jogú Város Önkormányzata és az Észak-Magyarországi Regionális Munkaügyi Központ ma bejelentette, hogy a távközlési vállalat 2009. májustól Miskolcon hozza létre a vállalat Regionális Ügyfélszolgálati Központját (Regional Customer Service Centre).
A Miskolcon több mint háromszáz új munkahelyet teremtő, európai színvonalú központ előreláthatólag másfél-két év múlva működhet teljes kapacitással. A Vodafone így a recesszió ellenére a 2009-es évben növeli magyarországi össz-alkalmazottainak számát, amely a szintén jelentős bővítés előtt álló Vodafone Szolgáltató Központtal (VOCH) együtt a közeljövőben megközelíti a kétezer főt.
Az új struktúrának köszönhetően a miskolci központ a későbbiekben más országok hasonló igényeinek kiszolgálására is alkalmas lehet, hasonlóan a már jelenleg is ilyen feladatokat ellátó Vodafone Szolgáltató Központhoz (VOCH).
A Miskolcon több mint háromszáz új munkahelyet teremtő, európai színvonalú központ előreláthatólag másfél-két év múlva működhet teljes kapacitással. A Vodafone így a recesszió ellenére a 2009-es évben növeli magyarországi össz-alkalmazottainak számát, amely a szintén jelentős bővítés előtt álló Vodafone Szolgáltató Központtal (VOCH) együtt a közeljövőben megközelíti a kétezer főt.
Az új struktúrának köszönhetően a miskolci központ a későbbiekben más országok hasonló igényeinek kiszolgálására is alkalmas lehet, hasonlóan a már jelenleg is ilyen feladatokat ellátó Vodafone Szolgáltató Központhoz (VOCH).