SG.hu
Magyar nyelvű blogot indított a Google
A Google elindította első magyar nyelvű blogját, amelyet a keresőcég hazai munkatársai jegyeznek.
A blog elsődleges célja az egyre nagyobb érdeklődéssel övezett, ámde sokak számára még némileg misztikusnak tűnő online marketing, azon belül is a keresőmarketing alapos bemutatása, de emellett hasznos és érdekes tippekkel és trükkökkel ismerkedhet meg minden felhasználó és webhely-tulajdonos is. A blog néhány lelkes, a Google keresőhirdetési platformjával, az AdWords-szel foglalkozó Google-munkatárs, azaz "Guglista" kezdeményezésére jött létre. Az írások témája elsősorban az ő érdeklődési körüket és szakmai területüket fedi le, de persze időről időre várható vendégszerzők megjelenése is.
A blog első anyagaiban szó esik a hirdetési ekoszisztémáról, a konverzióról, a webmesterekhez intézett hasznos tanácsokról, illetve a keresőben tapasztalható vásárlási ciklusról is. Az írások közös vonása, hogy a hangsúly minden esetben a lényegen, azaz a hirdetések megtérülésén van. A fenti témák mellett fellebben a fátyol arról is, hogy kik szerkesztik és írják a blogot, így közelebbről is megismerhetővé válik a Google AdWords-csapatának néhány magyar kollégája.
A blog elsődleges célja az egyre nagyobb érdeklődéssel övezett, ámde sokak számára még némileg misztikusnak tűnő online marketing, azon belül is a keresőmarketing alapos bemutatása, de emellett hasznos és érdekes tippekkel és trükkökkel ismerkedhet meg minden felhasználó és webhely-tulajdonos is. A blog néhány lelkes, a Google keresőhirdetési platformjával, az AdWords-szel foglalkozó Google-munkatárs, azaz "Guglista" kezdeményezésére jött létre. Az írások témája elsősorban az ő érdeklődési körüket és szakmai területüket fedi le, de persze időről időre várható vendégszerzők megjelenése is.
A blog első anyagaiban szó esik a hirdetési ekoszisztémáról, a konverzióról, a webmesterekhez intézett hasznos tanácsokról, illetve a keresőben tapasztalható vásárlási ciklusról is. Az írások közös vonása, hogy a hangsúly minden esetben a lényegen, azaz a hirdetések megtérülésén van. A fenti témák mellett fellebben a fátyol arról is, hogy kik szerkesztik és írják a blogot, így közelebbről is megismerhetővé válik a Google AdWords-csapatának néhány magyar kollégája.