SG.hu
Direktmarketing fórum volt Szegeden
Első alkalommal rendezték meg a régió marketing szakemberei és cégvezetők részvételével a szegedi direktmarketing szakmai fórumot.
A találkozó november 20-án az IH Rendezvényközpontban kapott helyet. A fő szervező, a Kontaktia ügyvezetője, Pataki Andrea elmondta: "A fórum ötlete egy, a régióban korábban végzett telefonos kutatásunk alapján fogalmazódott meg. A felmérés során vizsgáltuk a direktmarketing eszközök használatát, ismeretét, azzal kapcsolatos véleményeket, tapasztalatokat. Azt láttuk, hogy egyrészt kismértékben ismert ez az eszköz, aki használta már, az is negatív tapasztalatokkal gondol rá. Másrészt van igény arra, hogy a marketing szakmai eseményeket közelebbi helyszíneken elérhessék a régió szakemberei."
A fórum szakmai színvonalát olyan előadók biztosították, mint a Szegedi Tudományegyetem Üzleti Tudományok Intézete által delegált szakemberek vagy az új jogszabályok kapcsán a Fogyasztóvédelmi Hatóság regionális igazgatója. A program összeállításánál figyelembe vették a szervezők, hogy azonos hangsúlyt kapjon a postai, az online és a telefonos direkt eszköztár bemutatása is. A délutáni előadások között pedig még inkább a gyakorlaté volt a főszerep: esettanulmányokat ismerhettek meg a résztvevők, áttekintették a kampánytervezés buktatóit, a humán erőforrás problémákat és információt kaptak a Magyarországon elérhető adatbázisokba is.
A résztvevők száma jól mutatta, hogy valóban igény van erre a rendezvényre. Többen már a folytatásról érdeklődtek. Szeretnénk hagyományt teremteni. Bízunk benne, hogy jövőre ismét lehetőségünk lesz a Szegedi Direktmarketing Szakmai Fórum megrendezésére, és ezzel a régió vállalkozásainak és meghatározó intézményeinek eredményességéhez hozzájárulhatunk.- nyilatkozta a szervező.
A találkozó november 20-án az IH Rendezvényközpontban kapott helyet. A fő szervező, a Kontaktia ügyvezetője, Pataki Andrea elmondta: "A fórum ötlete egy, a régióban korábban végzett telefonos kutatásunk alapján fogalmazódott meg. A felmérés során vizsgáltuk a direktmarketing eszközök használatát, ismeretét, azzal kapcsolatos véleményeket, tapasztalatokat. Azt láttuk, hogy egyrészt kismértékben ismert ez az eszköz, aki használta már, az is negatív tapasztalatokkal gondol rá. Másrészt van igény arra, hogy a marketing szakmai eseményeket közelebbi helyszíneken elérhessék a régió szakemberei."
A fórum szakmai színvonalát olyan előadók biztosították, mint a Szegedi Tudományegyetem Üzleti Tudományok Intézete által delegált szakemberek vagy az új jogszabályok kapcsán a Fogyasztóvédelmi Hatóság regionális igazgatója. A program összeállításánál figyelembe vették a szervezők, hogy azonos hangsúlyt kapjon a postai, az online és a telefonos direkt eszköztár bemutatása is. A délutáni előadások között pedig még inkább a gyakorlaté volt a főszerep: esettanulmányokat ismerhettek meg a résztvevők, áttekintették a kampánytervezés buktatóit, a humán erőforrás problémákat és információt kaptak a Magyarországon elérhető adatbázisokba is.
A résztvevők száma jól mutatta, hogy valóban igény van erre a rendezvényre. Többen már a folytatásról érdeklődtek. Szeretnénk hagyományt teremteni. Bízunk benne, hogy jövőre ismét lehetőségünk lesz a Szegedi Direktmarketing Szakmai Fórum megrendezésére, és ezzel a régió vállalkozásainak és meghatározó intézményeinek eredményességéhez hozzájárulhatunk.- nyilatkozta a szervező.