SG.hu

Az Oracle üzleti alkalmazásokat fejlesztett iPhone-ra

Az új Oracle üzleti alkalmazások a mai elfoglalt vállalatvezetők és menedzserek munkájához igazodnak.

Az Oracle bejelentette, hogy az Apple App Store online boltjából már elérhető az Oracle Business Indicators, amely az első az Apple iPhone készülékre fejlesztett Oracle üzleti alkalmazások közül. A mind nagyobb mértékben mobil munkastílus célzott, intelligens és feladatorientált információkat követel meg a gyors és egyszerű, ugyanakkor megalapozott döntéshozatal érdekében.

Az Oracle Business Intelligence Enterprise Edition Plus (OBIEE) és az Oracle Business Intelligence Applications, Fusion Edition funkcióit felvonultató alkalmazások kulcsfontosságú metrikákhoz és analitikus adatokhoz biztosítanak hozzáférést a mobil vezetők számára. Emellett az Apple iPhone készülékre fejlesztett natív alkalmazások az OBIEE szolgáltatásorientált architektúráját, valamint az Oracle Business Intelligence Web Services hatékony eszközkészletét is felhasználják. Támogatják továbbá az SSL titkosítási protokollt, így kiemelkedően biztonságos mobil rugalmasságot és teljesítményt nyújtanak.

Az Oracle Business Indicators segítségével a pénzügyi vezetők rálátást nyernek a vállalat pénzügyeinek aktuális alakulására, az értékesítési vezetők riasztásokat kaphatnak a teljesítménnyel vagy az ügyfél-elégedettséggel kapcsolatos problémákról, a beszerzési vezetők pedig gyorsan ellenőrizhetik egy-egy szállító piaci életképességét - mindezt kényelmesen, az iPhone készülékről. A felhasználók megtekinthetik a pénzügyekkel, az emberi erőforrásokkal, az ellátási lánccal, illetve az ügyfélkapcsolat-kezeléssel kapcsolatos analitikákat tartalmazó Oracle Business Intelligence alkalmazásokat és kommunikálhatnak azokkal, továbbá megkaphatják az OBIEE integrált komponense, az Oracle Delivers által generált analitikai riasztásokat.

A felhasználói konfigurációs lehetőségek segítségével a felhasználók kiválaszthatják a szerepkörüknek, illetve preferenciáiknak megfelelő mutatókat.Oracle célja, hogy olyan gazdag CRM-alkalmazásokat jelentessen meg az iPhone készülékre, amelyek segítségével a felhasználók menet közben is produktívak lehetnek, együttműködhetnek és információt oszthatnak meg a munkatársakkal, valamint az ügyfelekkel, továbbá értékesítési és egyéb lehetőségeket, ügyfeleket és előrejelzéseket kezelhetnek úgy, hogy mindehhez csak egy iPhone készülékre van szükségük.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!