Napi Online

Új ajánlattal közelít a Microsoft a Yahoo-hoz

A Microsoft Corp., a világ legnagyobb szoftverfejlesztője olyan együttműködési megállapodásra törekszik a Yahoo Inc.-vel, a világ második legnépszerűbb internetes keresőjének üzemeltetőjével, ami nem jelenti annak felvásárlását, igaz, nem is zárja ki azt - jelentette be a társaság.

Ennél konkrétabb információt egyelőre nem közöltek az új kapcsolatról, ám a Wall Street Journal az ügyhöz közelálló forrásokra hivatkozva úgy tudja, hogy a Microsoft reklámokat helyezne el a Yahoo keresési találatokhoz rendelt hirdetési rendszerében. Ezzel lényegében megtorpedózná az internetes vállalat és a Google hasonló, áprilisban már a technikai teszteken is átesett együttműködését.

A Microsoft most úgy próbálja megszerezni a tejet, hogy nem veszi meg a tehenet - kommentálta az új kezdeményezést egy szakértő, arra utalva, hogy a redmondi nagyvállalat az év elején felvásárlási ajánlatot tett a Yahoo-ra, amelyet azonban az utóbbi igazgatósága elutasított. Az elemzők többsége már a tárgyalások két héttel ezelőtti megszakadásakor is hangsúlyozta, hogy a Yahoo részvényesei jobban jártak volna az ügylet létrejöttével, ugyanis a cég csak a Microsofttal együtt tudja felvenni a versenyt a internetes hirdetési piacon a Google-lal.

Carl Icahn nagybefektető, a Yahoo egyik jelentős részvényese a múlt héten jelentette be, hogy új igazgatósági tagokat jelöl a társaság július 3-ai tisztújító közgyűlésére, mivel szerinte a jelenlegi vezetőség egyszerűen elpuskázta a Microsofttal való egyesülés lehetőségét.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • JL666 #1
    adjon 2 db xb0x-t a yahoonak részvényenként és mondhatja a mintendónak azt, hogy mennyi konzolt eladtak, miközben a yahoot is leveszi a lábáról...