MTI
Média: a globális forgalom az online szereplőktől növekszik
A médiavilág óriásainak forgalma alig növekszik - állítja az a német szakintézet, amely évente elkészíti a médiaóriások ranglistáját, forgalmuk nagysága szerint.
A német IfM intézet állítja, hogy a világ ötven vezető médiacégének éves összesített forgalma tavaly épp annyi lehetett, mint tavaly előtt.
Ebből a több mint 355 milliárd euróból 33,7 milliárddal az amerikai Time Warner vállalkozás részesedett, a második a Disney, míg a vezető európai vállalkozás, a német Bertelsmann 18,7 milliárddal részesedett, ami a hatodik helyhez volt elég. A közszolgálati médiacégek rangsorát az angol BBC vezette tavaly 6,2 milliárd euróval, ami a ranglistán a 17. helyet biztosította számára.
Az online média vezető cége, az amerikai Google 12,1 milliárdos forgalmával jócskán megelőzte, de előtte volt már 2006-ban is, amikor forgalma "csupán" 8,45 milliárd eurónyi volt.
A német IfM intézet állítja, hogy a világ ötven vezető médiacégének éves összesített forgalma tavaly épp annyi lehetett, mint tavaly előtt.
Ebből a több mint 355 milliárd euróból 33,7 milliárddal az amerikai Time Warner vállalkozás részesedett, a második a Disney, míg a vezető európai vállalkozás, a német Bertelsmann 18,7 milliárddal részesedett, ami a hatodik helyhez volt elég. A közszolgálati médiacégek rangsorát az angol BBC vezette tavaly 6,2 milliárd euróval, ami a ranglistán a 17. helyet biztosította számára.
Az online média vezető cége, az amerikai Google 12,1 milliárdos forgalmával jócskán megelőzte, de előtte volt már 2006-ban is, amikor forgalma "csupán" 8,45 milliárd eurónyi volt.