SG.hu
A Sanoma megvásárolta a Mobil Portált
A Piac és Profit Kiadó Kft. eladta a mobilport.hu telekommunikációs weboldalt. A vevő a Sanoma Budapest Zrt.
"A Mobil Portál Kiadónk online portfóliójának meghatározó eleme volt. Bízunk benne, hogy az elmúlt években általunk gondosan felépített tematikus tartalom és értékes olvasói bázis az akvizíciót követően bővülni fog, és a nálunknál sokkal nagyobb fejlesztési potenciállal rendelkező új tulajdonos még gyorsabb növekedési pályára állítja az eddig is rendkívül dinamikusan fejlődő weboldalt." - fogalmazott Demcsák Mária, a Piac és Profit Kiadó ügyvezető igazgatója.
A mobilport.hu-t 2001-ben GSM Portál néven indította el Dén Mátyás András, aki a Sanoma csapat tagjaként dolgozik tovább. A Piac és Profit Kiadó 2003-ban vásárolta meg a magazint. Az oldal eleinte mobiltelefonok képes és szöveges bemutatásával foglalkozott, majd tovább bővült portál a tartalma: 2007 júliusától az egyre növekvő látogatói tábor hatására a bemutatott termékportfólió kibővült PDA és navigációs eszközök, valamint laptopok bemutatásával.
"A mobil eszközök kiemelkedően népszerűek a fiatalok körében, ezért döntöttünk a mobilport.hu felvásárlásával a portfolióbővítés mellett" - mondta Szávuly Krisztián, a Sanoma újmédia-divízió lapigazgatója. "Így jobban elérjük a mobiltechnológia és az újdonságok iránt egyre nagyobb számban érdeklődő fiatalokat."
A mobilport.hu ma több mint 13.000 cikkel, hírrel, teszttel és interjúval valamint közel 241.000 képpel és video teszttel tájékoztatja az olvasókat. A portál célja, hogy exkluzív információkkal lássa el a látogatókat, például beszámoljon a világ legfontosabb mobilkommunikációs és technológiai eseményeiről. A mobilport.hu stratégiai partnere a világ legelismertebb online mobilkommunikációs magazinja, a gsmarena.com.
"A Mobil Portál Kiadónk online portfóliójának meghatározó eleme volt. Bízunk benne, hogy az elmúlt években általunk gondosan felépített tematikus tartalom és értékes olvasói bázis az akvizíciót követően bővülni fog, és a nálunknál sokkal nagyobb fejlesztési potenciállal rendelkező új tulajdonos még gyorsabb növekedési pályára állítja az eddig is rendkívül dinamikusan fejlődő weboldalt." - fogalmazott Demcsák Mária, a Piac és Profit Kiadó ügyvezető igazgatója.
A mobilport.hu-t 2001-ben GSM Portál néven indította el Dén Mátyás András, aki a Sanoma csapat tagjaként dolgozik tovább. A Piac és Profit Kiadó 2003-ban vásárolta meg a magazint. Az oldal eleinte mobiltelefonok képes és szöveges bemutatásával foglalkozott, majd tovább bővült portál a tartalma: 2007 júliusától az egyre növekvő látogatói tábor hatására a bemutatott termékportfólió kibővült PDA és navigációs eszközök, valamint laptopok bemutatásával.
"A mobil eszközök kiemelkedően népszerűek a fiatalok körében, ezért döntöttünk a mobilport.hu felvásárlásával a portfolióbővítés mellett" - mondta Szávuly Krisztián, a Sanoma újmédia-divízió lapigazgatója. "Így jobban elérjük a mobiltechnológia és az újdonságok iránt egyre nagyobb számban érdeklődő fiatalokat."
A mobilport.hu ma több mint 13.000 cikkel, hírrel, teszttel és interjúval valamint közel 241.000 képpel és video teszttel tájékoztatja az olvasókat. A portál célja, hogy exkluzív információkkal lássa el a látogatókat, például beszámoljon a világ legfontosabb mobilkommunikációs és technológiai eseményeiről. A mobilport.hu stratégiai partnere a világ legelismertebb online mobilkommunikációs magazinja, a gsmarena.com.