SG.hu
7 éves a hazai SAP támogatóközpont
Hétéves születésnapját ünnepli a budapesti SAP Global Support Center (GSC), az SAP Hungary Kft. üzleti divíziója.
A 2001. március 5-én 8 munkatárssal elindult szervezeti egység mára 122 főt foglalkoztató, és ezzel az SAP Hungary Kft. második legnépesebb szervezetévé vált. A magas technikai és nyelvi képzettségű kollégák feladata az SAP rendszerek támogatása a német nyelvterületeken, távoli kapcsolat segítségével. A Graphisoft parkban működő magyar GSC 2007-ben a világon elhelyezkedő másik hat ugyanilyen funkciójú egység közül (Irország, Spanyolország, Brazília, Malajzia, India, Kina) egyedüliként érte el az ún. "Legmagasabb ügyfél elégedettségért" - címet az SAP világhálózatában.
"Az első fázisban a GSC tevékenységének fókuszában csupán az SAP technológiája volt. Mára azonban minden fő SAP termék támogatását, amely a német nyelvterületekről- azaz az SAP kiemelt piacairól- érkezik, a budapesti központ kezeli 120 kolléga segítségével." - mondta el Markus Hilken, a magyar Global Support Center vezetője.
A 2001. március 5-én 8 munkatárssal elindult szervezeti egység mára 122 főt foglalkoztató, és ezzel az SAP Hungary Kft. második legnépesebb szervezetévé vált. A magas technikai és nyelvi képzettségű kollégák feladata az SAP rendszerek támogatása a német nyelvterületeken, távoli kapcsolat segítségével. A Graphisoft parkban működő magyar GSC 2007-ben a világon elhelyezkedő másik hat ugyanilyen funkciójú egység közül (Irország, Spanyolország, Brazília, Malajzia, India, Kina) egyedüliként érte el az ún. "Legmagasabb ügyfél elégedettségért" - címet az SAP világhálózatában.
"Az első fázisban a GSC tevékenységének fókuszában csupán az SAP technológiája volt. Mára azonban minden fő SAP termék támogatását, amely a német nyelvterületekről- azaz az SAP kiemelt piacairól- érkezik, a budapesti központ kezeli 120 kolléga segítségével." - mondta el Markus Hilken, a magyar Global Support Center vezetője.