SG.hu
Százezer Fujitsu Siemens számítógép kelt el itthon
Megvásárolták a Fujitsu Siemens ebben az évben magyarországi piacra gyártott százezredik személyi számítógépét.
A Fujitsu Siemens Computers az első gyártó, amelynek az értékesített mobil eszközök, asztali PC-k és szerver számítógépek összesített számában sikerült elérnie ezt, a magyarországi számítástechnika történetében mérföldkőnek tekinthető eredményt. A százezredik konfigurációt, az Amilo Li 1718-as notebookot a 22 éves Varga Zsanett vásárolta meg a budapesti Media Markt Westend áruházban. A szerencsés vevőt Poros Gábor, a Fujitsu Siemens Computers Kft. ügyvezető igazgatója egy professzionális notebookkal ajándékozta meg.
A magyarországi értékesítési eredményhez hozzájárult az általános piaci trend, amely az utóbbi években jelentősen csökkentette a számítógépek árát, s így egyre többen juthatnak hozzá minőségi számítástechnikai eszközökhöz. "A Fujitsu Siemens Computers Kft. évről évre ismétlődő kétszámjegyű növekedéséhez hozzájárul a jól kiépített értékesítési hálózat is. A Media Markt immár sok éve az egyik legnagyobb partnerünk, munkájukat az ügyfelek iránti elkötelezettség és magas szintű szakmai hozzáértés jellemzi."
"Évek óta folyamatos a mobil eszközök térnyerése" - folytatta Poros Gábor hozzátéve, hogy a magyar piacon a tavalyi év közepétől nagyobb a kereslet a notebookok, mint az asztali gépek iránt. A Fujitsu Siemens 2005 óta több mobil számítástechnikai eszközt ad el, mint asztali PC-t. Az idén értékesített Fujitsu Siemens notebookok száma több mint háromszorosan fogja meghaladni az asztali számítógépekét.
Poros Gábor a folyamatosan változó piaci trendek közül elsősorban a mobil felhasználás iránti igények további növekedését, az alacsony energiaszükségletű, mégis nagyteljesítményű és rugalmas nagyvállalati komplex adatközponti infrastruktúrák fejlesztésének gazdasági szükségszerűségét, valamint a fenntarthatósági, illetve zöld szempontok térnyerését emelte ki. Mint mondotta, a cég fejlesztései elsősorban ezeknek az igényeknek a magas színvonalú kielégítésére irányulnak.
A Fujitsu Siemens Computers az első gyártó, amelynek az értékesített mobil eszközök, asztali PC-k és szerver számítógépek összesített számában sikerült elérnie ezt, a magyarországi számítástechnika történetében mérföldkőnek tekinthető eredményt. A százezredik konfigurációt, az Amilo Li 1718-as notebookot a 22 éves Varga Zsanett vásárolta meg a budapesti Media Markt Westend áruházban. A szerencsés vevőt Poros Gábor, a Fujitsu Siemens Computers Kft. ügyvezető igazgatója egy professzionális notebookkal ajándékozta meg.
A magyarországi értékesítési eredményhez hozzájárult az általános piaci trend, amely az utóbbi években jelentősen csökkentette a számítógépek árát, s így egyre többen juthatnak hozzá minőségi számítástechnikai eszközökhöz. "A Fujitsu Siemens Computers Kft. évről évre ismétlődő kétszámjegyű növekedéséhez hozzájárul a jól kiépített értékesítési hálózat is. A Media Markt immár sok éve az egyik legnagyobb partnerünk, munkájukat az ügyfelek iránti elkötelezettség és magas szintű szakmai hozzáértés jellemzi."
"Évek óta folyamatos a mobil eszközök térnyerése" - folytatta Poros Gábor hozzátéve, hogy a magyar piacon a tavalyi év közepétől nagyobb a kereslet a notebookok, mint az asztali gépek iránt. A Fujitsu Siemens 2005 óta több mobil számítástechnikai eszközt ad el, mint asztali PC-t. Az idén értékesített Fujitsu Siemens notebookok száma több mint háromszorosan fogja meghaladni az asztali számítógépekét.
Poros Gábor a folyamatosan változó piaci trendek közül elsősorban a mobil felhasználás iránti igények további növekedését, az alacsony energiaszükségletű, mégis nagyteljesítményű és rugalmas nagyvállalati komplex adatközponti infrastruktúrák fejlesztésének gazdasági szükségszerűségét, valamint a fenntarthatósági, illetve zöld szempontok térnyerését emelte ki. Mint mondotta, a cég fejlesztései elsősorban ezeknek az igényeknek a magas színvonalú kielégítésére irányulnak.