MTI
Ingyenes lesz a Financial Times online lapja
A Financial Times bejelentette, hogy október közepétől minden anyag ingyenesen hozzáférhető lesz internetes portálján, de csak korlátozott mennyiségben.
Minden cikk és adat ingyenes lesz október közepétől, de minden felhasználó csak havi harminc anyagot hívhat le ingyen, ezen a mennyiségen felül továbbra is fizetni kell - derül ki Ien Chengnek, az FT.com kiadójának bejelentéséből, amely a portálon olvasható. John Ridding, az FT vezérigazgatója azt reméli a változtatástól, hogy sok felhasználó alaposabban megismeri így a Financial Times anyagait, jobban tudja értékelni azok minőségét, a lap rendszeres, odaadó olvasójává válik, így az ingyenessé tétel végső fokon az előfizetők számának növekedését fogja eredményezni.
Az FT.com - a Financial Times internetes kiadása - az ingyenessé válással egyidejűleg gazdagítja kínálatát, egyebek között nagy európai és ázsiai cégek vezetőivel készített videointerjúkkal. Műszakilag is megújítják a portált, amitől az sokkal gyorsabbá válik. Szeptember közepén a növekvő hirdetési bevételekre tekintettel ingyenessé tette portáljának túlnyomó részét a The New York Times is, és hasonló intézkedést tervez a The Wall Street Journal is, az egyetlen nagy amerikai lap, amely még pénzt kér az internetes változatában közölt cikkek nagy részéért.
Minden cikk és adat ingyenes lesz október közepétől, de minden felhasználó csak havi harminc anyagot hívhat le ingyen, ezen a mennyiségen felül továbbra is fizetni kell - derül ki Ien Chengnek, az FT.com kiadójának bejelentéséből, amely a portálon olvasható. John Ridding, az FT vezérigazgatója azt reméli a változtatástól, hogy sok felhasználó alaposabban megismeri így a Financial Times anyagait, jobban tudja értékelni azok minőségét, a lap rendszeres, odaadó olvasójává válik, így az ingyenessé tétel végső fokon az előfizetők számának növekedését fogja eredményezni.
Az FT.com - a Financial Times internetes kiadása - az ingyenessé válással egyidejűleg gazdagítja kínálatát, egyebek között nagy európai és ázsiai cégek vezetőivel készített videointerjúkkal. Műszakilag is megújítják a portált, amitől az sokkal gyorsabbá válik. Szeptember közepén a növekvő hirdetési bevételekre tekintettel ingyenessé tette portáljának túlnyomó részét a The New York Times is, és hasonló intézkedést tervez a The Wall Street Journal is, az egyetlen nagy amerikai lap, amely még pénzt kér az internetes változatában közölt cikkek nagy részéért.