SG.hu
IP-telefonra váltott a Bacardi
A harminc irodai alkalmazottat foglalkoztató cég szerint az IP telefóniát nemcsak a nagyvállalatoknak éri meg bevezetni.
A Bacardi-Martini Kft. 2007-ben döntött úgy, hogy az új irodájában kialakításra kerülő informatikai hálózatot egyben IP-telefónia bevezetésére is felhasználja. A cég számításai szerint a harminc irodai munkát végző alkalmazottja számára kialakított kommunikációs rendszer kedvezően hat a működés hatékonyságára. Az új rendszert vezeték nélküli eléréssel is kiegészítették, hogy az alkalmazottak egyszerűen, kényelmesen és rugalmasan csatlakozhassanak a hálózathoz notebookjaikkal és más vezeték nélküli eszközeikkel.
A cég régi telefonos rendszere már igen elavult volt mind funkcionálisan, mind esztétikailag, ezért felülvizsgálták, hogy lecserélésére milyen megoldások jöhetnek szóba. A Bacardi-Martini a lehetőségek feltérképezése során arra jutott, hogy egy 30 fős iroda számára az IP-telefónia bevezetési költsége összemérhető a hagyományos telefonéval, a funkcionalitás és az üzemeltetés terén pedig jóval többet nyújt. Az IP-telefonok ugyanazt a hálózatot használják, mint a számítógépek, így nincs szükség párhuzamosan két rendszer kiépítésre. Ez nemcsak az üzemeltetést egyszerűsíti le, hanem ennek köszönhetően válik elérhetővé alacsony költségek mellett a legmodernebb technológia, kisvállalatok számára is.
"A funkcionalitást tekintve a kollégáink megismerték az IP-telefonok nyújtotta lehetőségeket, és nagy elégedettséggel használják az olyan, korábban csak mobiltelefonokból ismert szolgáltatásokat, mint a könnyen kereshető telefonkönyv, a nem fogadott /fogadott /tárcsázott hívások listája, vagy éppen a hangposta" - nyilatkozta Németh Szabolcs, a Bacardi-Martini Hungary Kft. IT/IS menedzsere.
A Bacardi-Martini Kft. 2007-ben döntött úgy, hogy az új irodájában kialakításra kerülő informatikai hálózatot egyben IP-telefónia bevezetésére is felhasználja. A cég számításai szerint a harminc irodai munkát végző alkalmazottja számára kialakított kommunikációs rendszer kedvezően hat a működés hatékonyságára. Az új rendszert vezeték nélküli eléréssel is kiegészítették, hogy az alkalmazottak egyszerűen, kényelmesen és rugalmasan csatlakozhassanak a hálózathoz notebookjaikkal és más vezeték nélküli eszközeikkel.
A cég régi telefonos rendszere már igen elavult volt mind funkcionálisan, mind esztétikailag, ezért felülvizsgálták, hogy lecserélésére milyen megoldások jöhetnek szóba. A Bacardi-Martini a lehetőségek feltérképezése során arra jutott, hogy egy 30 fős iroda számára az IP-telefónia bevezetési költsége összemérhető a hagyományos telefonéval, a funkcionalitás és az üzemeltetés terén pedig jóval többet nyújt. Az IP-telefonok ugyanazt a hálózatot használják, mint a számítógépek, így nincs szükség párhuzamosan két rendszer kiépítésre. Ez nemcsak az üzemeltetést egyszerűsíti le, hanem ennek köszönhetően válik elérhetővé alacsony költségek mellett a legmodernebb technológia, kisvállalatok számára is.
"A funkcionalitást tekintve a kollégáink megismerték az IP-telefonok nyújtotta lehetőségeket, és nagy elégedettséggel használják az olyan, korábban csak mobiltelefonokból ismert szolgáltatásokat, mint a könnyen kereshető telefonkönyv, a nem fogadott /fogadott /tárcsázott hívások listája, vagy éppen a hangposta" - nyilatkozta Németh Szabolcs, a Bacardi-Martini Hungary Kft. IT/IS menedzsere.